analytics

dinsdag 27 februari 2024

Lieselotte en Russel wonen samen

Dag bloggers,

Na de 2de nacht op rij van bijna 9u slaap, heb ik het drukke weekend bijna verwerkt, haha! Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik nog eens meer dan 8u geslapen heb... Lag er de 2 laatste avonden om 20u in... En ik zou best nog wat kunnen slapen. Maar de job roept... 

Vanmorgen krijgen jullie de kaart die ik maakte voor Lieselotte en Russell. Een maand eerder kregen zij van Lieve, de mama van Lieselotte een kaart omdat zij een appartement kochten. Nu zijn ze echt gaan samenwonen en dat verdiende een tweede kaart. Door het koper papier en de diepte van de kaart, is niet alles even scherp gefotografeerd, maar jullie zien wel hoe de kaart was... Ook hierop alweer een houten huisje gebruikt. Ze zijn echt leuk voor verhuiskaarten. Die inspiratie haalde ik bij GerJanne... 




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave verhuiskaart!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke patroon leuk met de glimmende tekst en leuke houten huisje
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje werd het op deze manier
grtjs,martina

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls