analytics

woensdag 31 mei 2023

Kleurenkaartenteam schakel 5 - mauve en goud

Dag bloggers,

Woensdag vandaag, de laatste dag van de maand en meteen ook de laatste woensdag dus dan zetten we allemaal onze kleurenkaartenkaart op ons blog. 

Bij het mauve van vorige maand kwam goud bij. Omdat we vorige maand samen kwamen met onze kaartenvriendinnen, hebben we wat gespeeld met de hotfoil. Ik had de mijne pas gekocht en Martina heeft me wegwijs gemaakt. Dus was het zo goed als zeker dat ik daarmee aan de slag zou gaan. Ik ben er ondertussen ook achter gekomen dat niet alle papier even geschikt is om hiermee te werken. Het mauve sputterde wat tegen maar uiteindelijk lukte het wel behoorlijk. Mijn droogbloemen lagen niet ver weg en deze konden nog helemaal dienen voor deze kaart. De basiskaart is wat donkerder dan de oplegkaart en ertussen zit ook nog goudpapier. Het gouden strikje maakt het geheel helemaal af. 



Maken jullie vandaag ook een blogrondje? Altijd fijn als je bij iedereen dan ook meteen een reactie achter laat... Ik probeer het straks ook meteen te doen. Het was een korte nacht en ik moet straks mijn kerstkaart nog maken... 



18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart droogbloemen passen er goed bij.

Sarah zei

O jee... Bij jou is het al donderdag! Ik weet dat je een energieke bent, maar nu ga je toch wat te vlug 😂
Aha... De knutseldag die Martina vermeld, was ook met jou en inderdaad toen ze het schreef zag ik jou er direct bij. Je hebt je goed geamuseerd, zie ik, leuke kaart. X

Caroline Cards zei

Prachtig met het hot foil en de bloementoef Nancy!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke droogbloemen
groetjes ellen

Wilma zei

MOOIE kaart Nancy in dekleurenvanhetKleurenkaartenteam.....al is het dan na wat strubbelingen. LEUK zo met dat toefje droogbloemen.
Liefs, Wilma 😀😀😀

chantal zei

Wat een schitterend resultaat.
Ik had vanmorgend vluchtig gekeken en dacht toedoen want ik ben een dag ouder... lol
Ondertussen is het weer woensdag.
Liefs Chantal

GerJanne zei

Wauw, dat idee heb ik niet gehad, met hot foil. Maar ja dat kon ook niet want ik ben natuurlijk niet thuis....
Jouw kaart is werkelijk prachtig. Heel gaaf. Volgende keer weer goud, wie weet doe ik dan wat met het foil.

Jantine zei

Prachtige kaart met je nieuwe hotfoil, Nancy!
Leuk om mee te spelen lijkt me. Mooie kkt- kaart.
Groetjes,
Jantine

martina's kaartjes zei

fijn te horen dat je er plezier in hebt, in je nieuwe toestel !
een geslaagd en tof kaartje is het zo geworden,
bedankt weer voor je deelname,
grtjs, Martina

Diny zei

Wat een chique kaart in deze kleuren Nancy....heel mooi!
Groetjes en succes met je kerstkaart!
Diny

Marfien zei

Leuke kaart met het embossing, zo leer ik elk KKT weer bij. Tof dat je nog een takje in de juiste kleur had

Colien zei

Wat een gave kaart, leuk met het hotfoil! De KKT-kleurtjes komen zo mooi uit, echt tof. grtz Colien

Nelleke zei

Wat een 'schitterende" kaart is het geworden, mooi dat matten dat geeft de kaart net wat extra. Groetjes, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie combinatie van alles samen Nancy, leuke kaart in de KKT kleuren 🌺☕️

Femminde zei

Wat een chique kaart in deze kleurtjes!! En dat hotfoil is zooo tof.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

superchique met die hotfoil! Heel mooie mauve/goudkaart!
Nancy

Daphne zei

Wat leuk om echte droogbloemen op je kaart te verwerken.
Heel mooi, met het gouden hotmail.
En de grote tekst is een mooie blikvanger vind ik.

Laurespage zei

Heel, heel mooi deze kaart. En de droogbloemekes maken het werkje af.
Groetjes, laurette