analytics

vrijdag 19 mei 2023

Hi

Dag bloggers,

Vandaag een kort berichtje. Noah is komen slapen, ik ben wat langer in bed gebleven en heb vandaag heel veel te doen. Wel fijn want heb een hele hoop bestellingen in mijn ateljee die aan 't wachten zijn om gemaakt te worden. Noah wil ook graag eerst het lieveheersbeestjesspel spelen en zit naast mij te wachten...

Maar eerst mijn kaart voor vandaag. Deze is er eentje waarvan ik het model op een blog zag verschijnen en die ik super leuk vond om te maken. Ze zat dan ook in mijn workshop van vorige maand. En er volgen er meer van deze... 






2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en mooie details
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het! Dat model.... zag ik dat al niet ook bij Martina.