analytics

woensdag 3 mei 2023

droogbloemenboeketje als beterschapskaart

Dag bloggers,

Ik schreef het maandag al. Op 1 mei ben ik meiklokjes gaan plukken in de tuin van bompa. Die overleed 2 jaar geleden met 2de kerstdag. Bomma, mijn eerste schoonmoeder bezoek ik nog wekelijks. Ik doe ook elke week boodschappen voor haar. Ook mijn kinderen komen er vaak... 
Een tijdje geleden was het erg spannend. Ze was niet ok. Dochter Laura was er op zaterdag vrij vroeg en zag dat het niet goed met haar was. Normaal gaat ze pas na de middag op bezoek maar die dag was ze er voor ik er was met de boodschappen. Ze heeft meteen mijn schoonzus gebeld en die was er ook erg snel. Toen ik er aankwam met de boodschappen, was ook mijn schoonbroer er al. Ze hebben dan ook de ambulance gebeld en zo kwam bomma in de kliniek terecht. Ze werd enkele dagen later naar het UZA overgebracht waar een spoedoperatie volgde en daarna kwamen er nog enkele spannende dagen. Er werd gesproken van 'afscheid nemen' en dat mochten we dan ook. En toen ineens ging het beter. Bomma verhuisde van de intensieve naar een gewone kamer en een week later mocht ze uit de kliniek. Er werd een plaats gevonden in een mooi tehuis, vlakbij haar huis en daar woont ze nu even in kortverblijf. We kunnen terug onbeperkt op bezoek bij haar en daar zijn we erg blij om. 
Voor haar maakte ik deze kaart om haar kamer op te fleuren...



3 opmerkingen:

chantal zei

Ohhhh wat goed dat jullie zo alert waren.
Wat heftig maar blij te horen dat alles oke is net haar.
Mooie boeketkaart
Liefs Chantal

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de droogbloemen
gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen en dat ze nu fijn weer in haar eigen omgeving is en je weer bij haar op bezoek kan
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh dat klinkt inderdaad spannend. EN wat geluk dat ze opknapte! Je kaart is heel gaaf!