analytics

donderdag 4 mei 2023

elke donderdag een kerstkaart - monochrome kaart

Dag bloggers,

Dit weekend had ik al 2 kaarten gemaakt voor de uitdaging van deze week. Maar ik was toch niet tevreden genoeg om ze vandaag te posten. Niet dat ze niet helemaal ok waren, maar ik wou toch nog liever iets anders... Dus toen ik beneden kwam en zag dat het nog maar 20 na 5 was, dacht ik dat het nog wel moest lukken... En voila, hier is poging nummer drie... Speciaal voor de uitdaging en nog net op tijd om juist 2 minuten voor 6u te posten...


De andere kaarten zien jullie uiteraard de volgende weken nog. Nu ik even ben gaan kijken op het blog van 52 weeks, zie ik dat de andere kaarten toch nog hadden kunnen meedoen. Vond ze nogal wit, maar dat mocht blijkbaar wel... Dit wit lijkt wat donkerder, zal door het fotograferen komen... 

Straks maak ik zeker een blogrondje. Nu ga ik mijn ateljee nog even poetsen want straks is het workshopavond! 

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat is dan een gelukje bij een ongeluk. Alvast twee kaartjes klaar voor de komende weken! En deze is heel leuk met de schudboom!

Anita van Deur zei

Hihi, je bent er me eentje. Je kaartje is wel heel mooi geworden met het schud gedeelte. Fijne dag liefs Anita

Annemarie en Merit zei

hier onze vroege vogel , die nog even een kaartje maakt in de vroege ochtend..Wij zijn niet zo heel moeilijk hoor.
Succes met poetsen en de workshop vanavond.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de monochrome kleuren, met wit kun je ook een monochrome kaart maken heb ik ook wel eens gedaan maar dan vind ik het toch wel heel wit ik hou wel van wat kleur
groetjes ellen

Colien zei

Mooie kaart in de groentinten, leuk dat je er (ook) een shaker van maakte!
Bedankt voor je deelname aan onze monochroom-challenge!
grtz Colien [52WTC]

Diny zei

Wat leuk gedaan met de kerstboom Nancy.....mooie kaart in deze kleuren!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is een mooie schudkaart voor de monochrome challenge Nancy. Leuk zo'n kerstboom als shaker. Nu ben je al lekker klaar voor de komende twee weken, ook fijn toch?
Fijne workshop vanavond.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een enthousiasme zo op de vroege morgen Nancy.
Het heeft zich wel vertaald in een prachtige kerstkaart.
Leuk met de glitterpailletten in de shaker.
Groetjes Antje

joke zei

Wat een vroege vogel ben je toch!! en dan gelijk zo'n mooi kaartje maken.
Groetjes Joke

Kaartenkraam zei

Prachtige schudkaart!

groetjes van Ank

Marijke zei

Jij bent echt productief zo s'morgens vroeg! Een mooie kaart heb je gemaakt en
gezellig dat je weer meedeed met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Mooi in deze tinten !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Heel leuke schudkaart, Nancy! En dat zo vroeg in de morgen!
(enneh, hoe minder wit hoe beter hoor ;-))
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC