analytics

dinsdag 16 mei 2023

Katleen 40

Dag bloggers,

Het is nog maar dinsdag en toch zijn we straks al in de helft van de werkweek. Wat gaat het vlug. Donderdag is het feestdag en vrijdag voor velen een brugdag. Maar omdat ik op vrijdag nooit werk, is het gewoon weeral een extra lang weekend... Leuk toch!
Vandaag laat ik het kaartje zien dat ik op vraag voor een Katleen maakte. Zij werd 40 en mocht hiervoor een mooie kaart krijgen. En die spreekt voor zich. De binnenkant maakt het extra leuk vind ik. Je kan er zo veel mooi papier in combineren. Ook de teksten die in de papierblokken zitten, komen hier goed van pas. 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies





3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes leuk de binnenkant en de leuke details
groetjes ellen

!neke zei

Leuk dit model en ook het papier is mooi bij elkaar !!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Ach ja dat moel... ik zou het onthouden en nu ik het zie, denk ik: die was ik vergeten. Heel leuk kaartje! Fijn zo'n lang weekend!