analytics

donderdag 18 mei 2023

be jolly

Dag bloggers,

Zelfs op deze hemelvaartdag ben ik al vroeg uit de veren. Ik heb vandaag nog wel wat kaarten te maken en was al zo op zoek naar een stempel die ik niet kan vinden, dat ik de tijd wat uit het oog verloren was. 

Vandaag mijn voorlopig monochroom kerstkaartje. Het was het eerste wat ik maakte maar was er niet zo tevreden mee om met de uitdaging mee te doen. 
Wel was ik tevreden met hoe het er uit ziet, dus moet het zeker getoond worden... 
Ik denk wel dat er nog in deze stijl  gaan volgen...
Het is een van de eerste kaarten die ik maakte met mijn hotfoil. En na heel veel mislukte pogingen, denk ik nu toch wel dat ik er mee aan de slag kan... 
De foto op zich is te donker, je ziet echt dat ze bij kunstlicht gemaakt is. Maar het is echt een wit kaartje maar dan met veel goud... 


Straks mogen we naar het communiefeest van Klaas. Mijn haar is al gewassen, moet mijn kleed nog strijken en dan ben ik er klaar voor... Maar eerst nog een paar uurtjes in mijn ateljee. Wat hou ik van feestdagen waarop we niet moeten werken... 

13 opmerkingen:

Caroline zei

Heel mooi in zijn eenvoud fijne dag, Caroline

Anita van Deur zei

heel mooi dit kaartje met de fijne sterretjes, fijne dag.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met het hotfoil en schudgedeelte!
Geniet van je vrije dag!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hihihi.... ik houd van alle dagen dat ik niet hoef te werken. Dat klinkt alsof ik een hekel heb ana werken, en dat is zeker niet zo, maar een echte vrije dag, zonder app, mail etc... Heerlijk!
Je kaart is leuk met dat schudgedeelte erin en die hotfoil ziet er strak uit!
Een heel fijne dag met het communiefeest!

Diny zei

Heel mooi en chique kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes en veel plezier vandaag,
Diny

martina's kaartjes zei

leuke kaart is het zo geworden !
fijn dat je nu helemaal gelanceerd bent met je hot foil
geniet van je dag, de zon is er al,
grtjs, martina

Colien zei

Wat een leuke CAS-schaker, heel mooi!
Veel plezier vandaag, geniet van de vrije tijd en het communiefeest.
grtz Colien [52WTC]

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart Nancy, die hotfoil geeft een leuk effect. Geniet van het communiefeest.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de hotfoil leuk effect geeft dat al die glinsterende sterretjes
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart met al dat goud wat er blinkt. Ook het schudgedeelte is leuk.
Geniet van het communiefeest.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk kerstkaartje met die schud-ster, Nancy! En heerlijk, zo'n vrije donderdag, vind ik ook. Dat jij er dan toch zo vroeg uit bent....
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Wat een schitterende kaart, heel chique. Hoop dat je een mooi communiefeest hebt gehad.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

prachtig kerstkaartje! chique met die foil, leuk met die schud-ster!
Groetjes
Nancy 52WTC