analytics

woensdag 17 mei 2023

zwanger... jongen of meisje?

Dag bloggers,

Vandaag is het mijn laatste werkdag van deze week... Wel fijn als je weet dat er weer een extra lang weekend voor de deur staat... En het is nog niet het laatste deze maand want maandag 29 mei komt er nog een vrije dag aan... 

Voor Thari die zwanger is, maakte ik deze kaart voor haar 'gender-reveal-party'. Zij had de omslag, waarin het geslacht van haar baby zat, aan haar broer Bodhi gegeven en hij heeft voor haar dat feestje georganiseerd. Zij zijn de kinderen van de vrouw van mijn ex-man.

Elise en Yannick gingen samen naar het feestje. Laura en Caroline zaten op dat moment met Eva en Noah in Senegal. 
Ze namen deze kaart voor haar mee... En ja hoor, het wordt een meisje! Nu is er bij de plus-zussen van mijn kinderen aan elke kant een baby op komst... Mijnheertje Snor wordt in augustus verwacht en het babymeisje aan de andere kant komt twee maanden later... 


Deze kaart werd  weer met veel enthousiasme onthaald maar een babyproject zit er voorlopig nog niet aan te komen... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk gemaakt Nancy vooral het schud gedeelte luk bedacht. Geniet van je vrije dagen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor een gender revealparty, leuk idee met de roze en blauwe bol
geniet van je lange weekend
groetjes ellen

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje! Ik snap wel dat het goed ontvangen werd!