analytics

maandag 29 mei 2023

lentefeest voor Anna

Dag bloggers,

Vandaag hebben we alweer een feestdag. 2de Sinksendag... Dus nog een extra dagje verlof er bij en tijd om in mijn ateljee door te brengen want dat is er dit weekend maar weinig van gekomen... We hadden tot nu toe al een fijn weekend met veel mooie familiemomenten. Manlief, zoon en Eva slapen nog. Dus ga ik eerst nog snel naar de bakker voor verse broodjes... Straks komen de dochters en Noah weer langs om gezellig in de tuin te zitten en te spelen... Leuk toch... Blij dat eindelijk die gazon er ligt en we onze nieuwe tafel en stoelen hebben... 

Het is de tijd van de lentefeesten en dat was ook zo voor Anna. Vriendin Vera mocht er naartoe en vroeg me om een kaart te maken. Of ze ook een uitnodiging had gekregen? Zeker, maar enkel digitaal... Ze stuurde mij deze door en ik probeerde ook mijn kaart hier weer op af te stemmen...


Binnenin een gleufje waar geld in kon...


Toen Anna deze kaart kreeg, zei ze meteen: "Deze lijkt zo erg op mijn uitnodiging!" Geweldig toch!! 



6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een lekker weekend zo! Heerlijk zo'n extra verlofdag! Geniet ervan!
Je kaart voor het lentefeest van Anna is heel mooi! Dat herkennen ze vast.

Sarah zei

Heel mooi! Waar haal jij die mooie droogbloemen? Leuke reactie van Anna.
Fijne verlofdag x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie droogbloemen erop en de gouden tinten, hij lijkt idd veel op de uitnodiging
geniet van je vrije dag
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi gemaakt Nancy, geniet van je gezin op deze mooie dag. Liefs Anita

Marfien zei

Mooi kaartje voor Anna, geniet nog even van deze zonnige dag

Cinderella zei

Hoi Nancy

Prachtige kaart is het geworden.

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX