analytics

dinsdag 9 mei 2023

Vormsel van Laura

Dag bloggers,

Het is de tijd van communies en vormsels... ook van lentefeesten voor zij die dit niet willen doen... Ik kreeg de vraag om een kaart te maken voor het vormsel van Laura. En meestal probeer ik dan iets in het genre van de uitnodiging te maken. Nu was de uitnodiging enkel met een foto van de feestvierder. Dus ben ik op zoek gegaan naar papier in de hoofdkleur ervan. En zo kwam ik tot deze kaart...

Er werden centjes gevraagd voor een nieuwe fiets. Dus in de binnenkant kwam een geldgleufje en een stempel van een fiets er bij... 
De kaart zelf is best groot: 21 bij 15 cm. En de letters sneed ik telkens 5x uit zodat ze verhoogd op de kaart liggen... De letters zijn in het lettertype van de kaart... 





3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp
groetjes ellen

GerJanne zei

Helemaal goed toch? Dat snapt ze meteen ;-)