analytics

woensdag 10 mei 2023

beterschap-pleister

Dag bloggers,

Wat een ochtend... Ik was al vroeg uit de veren en klaar om naar beneden te gaan. Snel nog even terug het slaapkamerraam open zetten want de poetshulp had dat gisteren dicht gedaan en ik had het niet gemerkt toen ik ging slapen. En toen bleef ik met mijn voet (waar ik na een ingreep 6 jaar geleden weinig gevoel in heb) achter de dons hangen... En daar lag ik, helemaal onderuit op de grond... Ik moet er nu wel mee lachen, maar mijn knie doet dat even niet... Heb er maar ijs op gelegd... Dat wordt een pijnlijk dagje vandaag... 

Dit kaartje zou er dan vandaag dus eentje voor mezelf kunnen zijn, alhoewel ik me nie zo belabberd voel als die guitigaard die er op staat... Ik maakte er vorige maand een serie van 4 van en 2 zijn er al de deur uit... 

Toen ik de snijmal van die pleister tegen kwam op een beurs vorig jaar, wou ik hem meteen... En eigenlijk maakte ik er nu pas de eerste kaarten mee... 

Pleister: Whimsy Stamps
Beestje: Whimsy Stamps
ingekleurd met Copics
Tekst: Carlijn Design



6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ai dat doet zeer Nancy, beterschap gewenst met de knie. je kaartje is heel leuk. Fijne dag liefs Anita

Nynke zei

Wat een pech met je knie. Beterschap gewenst, hopelijk knapt het vlot op! Je kaart is leuk, de pleisterstans is erg tof!
Groetnis Nynke

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gave pleister met de grappige stempel erop
gelukkig ben je zelf niet erg gewond en ik hoop dat het behalve je knie niet erger wordt
groetjes ellen

!neke zei

Ongelukje zo gebeurd !!!!
Hoop dat het meevalt !
Leuk die pleister !!!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

je kaart is tof! Ik dacht dat ik al gereageerd had... wat vreemd. Misschien door het heel weinige slapen van gisterochtend na mijn nachtdienst. De werken hier in de straat zijn nog steeds in volle gang!
Ik had het hele verhaal gelezen namelijk en de pleisterkaart bekeken... Nou ja doet er niet toe, het is een leuke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oeff, gelukkig niets gebroken maar je kunt toch knap verkeerd terechtkomen Nancy. Haastige spoed, zelden goed toch? Je beterschapskaart vind ik helemaal leuk. Gaaf zo'n pleister en dan zo'n leuk plaatje erop. Mooi ingekleurd ook.
Lieve groetjes Miranda