analytics

donderdag 11 mei 2023

elke donderdag een kerstkaart - monochroom met sterren

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn val van gisteren... Dat ik helemaal stijf ben vandaag, is wel het minste wat ik kan zeggen... Tja, er zijn ergere dingen hé! Ik klaag niet... 

Vandaag is kerstkaartendag en dit was de eerste kaart die ik gemaakt had. Maar omdat ze niet helemaal naar mijn zin was, heb ik er nog twee andere gemaakt. Eigenlijk is ze wel ok, maar vond ze wat te eenvoudig om met de uitdaging mee te doen. Het papier wat bovenop ligt, heeft een glans maar die is niet echt zichtbaar op de kaart. De sterren zijn er uit geponst en de houten ster ligt er gewoon bovenop. De tekst van Gummiapan is mooi door zijn witte eenvoud. Eigenlijk zijn zo'n eenvoudige kaarten best mooi... 


Mijn felicitaties aan GerJanne, Laurette en Trijntje voor hun mooie monochrome kaart die zij plaatsten voor de uitdaging!

16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind hem juist mooi door zijn eenvoud
gelukkig dat je alleen maar stijf bent na je val, maar daar kan je ook veel last van hebben in elk geval beterschap
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie monochrome kaart. Ik heb jouw post van gisteren nog even gelezen en je hebt een flinke smak gemaakt. Hopelijk valt het mee met de pijn en heb je geen erg letsel aan je knie!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Dank u dank u!
Je kaart is tof met die sterretjes op de achtergrond en de grote op de voorgrond. En na die val, ja gelukkig inderdaad alleen maar stijf (minder soepel op een zekere leeftijd;-)) en niets gebroken. Spoedig herstel gewenst!

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy met de ster als blikvanger. Beterschap liefs Anita

Annemarie en Merit zei

Wat een vervelende val (las het bericht van gisteren)...gelukkig niks kapot..stijf ja dat zal wel, beste ermee.
Je kaart is een prachtig monochroomkaartje..schitterend.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Dit is ook een prachtige monochrome kaart, Nancy. En inderdaad eenvoud siert vaak!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Een prachtige kerstkaart heel fijntjes.
Groetjes van Marian.

marian zei

Sorry, vergat je helemaal nog beterschap te wensen,na je val van gisteren.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kerstkaart vind ik heel mooi, chique dat wit op wit. Hopelijk gaat de stijfheid snel over Nancy, beterschap.
Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Ik had je berichtje van je val gisteren gemist Nancy....gaat het weer een beetje? Hopelijk gaat de pijn snel weer weg.
Je hebt een heel mooi kerstaartje gemaakt!
Groetjes en heel veel beterschap,
Diny

joke zei

Je kaart is heel mooi, leuk hoor met die kleine sterretjes en grote ster.
Even je berichtje van gisteren gelezen en wat een nare val. Hoop dat je niet teveel last krijgt.
Groetjes Joke

Marfien zei

Mooie kaart, de sterren doen het goed op dit kaartje. De pleisterkaart is echt leuk, zeker voor iemand die een rare val maakt :-)

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Hopelijk gaat het weer wat beter met je knie...Oeps, zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje. Wel toepasselijk je pleisterkaart - leuke kaart - Je kerstkaart is ook heel mooi geworden. Leuk met de geponste sterren en de mooie grote ster op de voorgrond.
Groetjes Antje

!neke zei

Allereerst beterschap !!!
Mooie kaart !!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Marjolein zei

Beterschap! Hopelijk herstel je snel.
Je monochrome kaart is erg mooi geworden.

Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan ooit...
Mooi met die grote houten sneeuwvlok!
Groetjes
Nancy 52WTC