analytics

maandag 8 mei 2023

Get well soon!

Dag bloggers,

Wat is dat weekend toch weer snel voorbij gegaan! Ik heb vooral tijd in ons theater doorgebracht en ook in mijn ateljee. We hebben er weeral twee voorstellingen opzitten en mijn zoon speelt nog steeds de hoofdrol... haha!! Volgend weekend nog eentje en dan zit het er alweer op!

Verder heb ik in mijn ateljee gewerkt en wel stevig. Op twee weekends heb ik 10 verschillende verjaardagskaarten gemaakt voor een opdracht. Maar ik maakte ze meteen dubbel om de voorraad een beetje aan te vullen. En het zijn best kaarten waar wat tijd is ingekropen... Die krijgen jullie nog wel te zien. 

Vandaag eerst de kaart die ik maakte voor één van Yannick zijn beste voetbalvrienden. Die heeft een knieoperatie achter de rug. Vind deze stempel van Arts Impression daar geweldig voor passen... 


Yannick verraste zijn maat dan ook met een ziekenhuisbezoekje en de kaart werd met veel plezier in ontvangst genomen! 

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Toffe kaart, leuk afdrukje heb je gebruikt
grtjs, Martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel en leuke dp kan me voorstellen dat ze erom moeten lachen
groetjes ellen

GerJanne zei

Hahaha, ja die stempel is echt heel gaaf!
Zal vast goed terecht zijn gekomen..