analytics

woensdag 24 mei 2023

Geert 60

Dag bloggers,

Dankjewel voor de verjaardagswensen voor Yannick gisteren. De kaart die ik gisteren toonde, was niet voor hem. Gewoon random eentje van mijn workshops. Zijn kaart wou ik vandaag laten zien maar dat kan even nog niet (moet ze eigenlijk nog afwerken maar door avondvergadering gisteren is het niet gelukt) 

De kaart die jullie vandaag zien, maakte ik voor een mannelijke collega die sinds kort fan is van mijn kaarten. Gisteren moest ik de hele dag vergaderen op ons hoofdkantoor en mocht ik bij hem langs met alweer een nieuwe lading kaarten. 
Deze maakte ik voor een vriend van hem die 60 werd en zich bezig houdt met het verhuren van appartementen... Leuke hobby, lijkt mij! 
Simpele voorkant, voorgedrukte tekst met zijn naam en leeftijd mee op. De binnenkant is toepasselijk voor de jarige en achterop kwam nog een kleine omslag waar geld in werd gestopt... 

Papier: Bazzil en Action
Pop-up gedeelte: Karen Burniston
Huizenrij: Memory Box
Huisjes: Gummiapan
Cijfers en letters: Die Namics
Cirkels: Crealies
Sleutel: Action
Omslagje: Lawn Fawn





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey Nancy leuke kaart maakte je voor Geert met de huizen pop-up.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke huisjes binnen in en het gave dp
leuk om zo'n fan te hebben voor je kaartjes
groetjes ellen

Diny zei

Wat een mooie kaart is dit Nancy!
Groetjes Diny

!neke zei

Super gave kaart !!!!
Groeten Ineke