analytics

vrijdag 12 mei 2023

Waaw! Nieuwe job...

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kerstkaart gisteren. Voor zij die bezorgd waren... Het komt wel goed met mijn knie hoor. Gisteren een dagje platte rust genomen en dat deed goed. Heb ik meteen een hele reeks afleveringen kunnen inhalen van een serie die opgenomen wordt. Vandaag wordt het een ateljee-dagje. 

Voor vandaag heb ik een leuke pop-up-doosjeskaart van Karen Burniston. Ik maakte ze voor dochter Laura die aan haar nieuwe job begon. Ik had die snijmallenset net en wou ze zeker uitproberen. Wat hier zo leuk aan is: Als je het doosje open schuift, springen er drie blokjes uit... 
En je mag gerust zijn, er volgen nog van deze leuke doosjes... Ik heb de smaak ervan te pakken... Ah ja, ik toonde er vorige maand ook al een kerstkaart mee, die zie je hier.





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw mooi hoor de kleuren zijn tof, groetjes Anita

martina's kaartjes zei

blijft leuk, die kubusjes, mooi en tof verwerkt
succes met je knie nog
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf doosje met de losse blokjes leuk dp en een leuke tekst heb je gebruikt
fijn dat het al weer wat beter met je gaat na je rustdag
groetjes ellen

GerJanne zei

Springen eruit? Wat een gaaf model! Die zal goed ontvangen worden!