analytics

dinsdag 23 mei 2023

happy everything

Dag bloggers,

Het is een kort bericht want ik moet zo meteen naar mijn werk vertrekken. Ben al van 4u bezig in mijn ateljee want er moesten nog kaarten gemaakt worden... Waaronder die van zoonlief. Hij wordt vandaag 29. Ik had afgelopen weekend zo veel projecten te maken dat ik niet helemaal rond was geraakt. Gisteren was ik zo moe dat ik om 6u ben gaan slapen. Dus kon ik er vanmorgen vroeg uitgerust mee verder. Alles is klaar geraakt en nu moet ik me dus haasten... 

Happy everything, dat wens ik jullie vandaag allemaal toe! Met deze kaart sluit ik de serie van 3 helemaal af. Het was dan ook de derde workshopkaart vorige maand. 




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je zoon, prachtige kaart voor hem gemaakt leuk dp papier! Fijne dag.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
succes met je werkdag
grtjs,martina

!neke zei

Super leuk !!!!
Werk ze !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Proficiat met je zoon! 29....waar blijft de tijd he?
Je kaart is heel leuk! Prima voor een man (blijft altijd een jongen in je gedachten, he?)
En ik denk dat je Marfien inderdaad een keer ontmoet hebt op de AS. Niet de laatste maar de voorlaatste keer!

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je zoon wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt met het leuke dp en leuke details
groetjes ellen