analytics

maandag 1 mei 2023

verjaardags pop-up-doosjeskaart voor Francisca

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze is zelfs nog niet voorbij. Vandaag, 1 mei is het feestdag in België en zijn we lekker nog een dagje thuis... En dat ga ik doorbrengen in mijn ateljee, of althans toch proberen... Eerst ga ik nog meiklokjes plukken in de tuin van mijn schoonmoeder. Zij is na een moeilijke tijd van ziekenhuisopname even op rust in tijdelijke opvang. En zaterdag heb ik de eerste meiklokjes die in bloei stonden mee genomen om haar kamer op te fleuren. Vanmorgen ga ik even kijken of er al nieuwe in bloei staan, altijd fijn om die op 1 mei in huis te hebben. 
Maar eerst laat ik de verjaardagskaart op jullie los die ik voor vriendin Francisca maakte. We hadden nog niet zo lang de nieuwe set van Karen Burniston en die moest uitgeprobeerd worden... 
Als je het kaartdoosje opent, springen er vrolijk 3 blokjes uit... 





Aan alle Belgjes: Fijne feestdag vandaag, aan alle anderen, fijne werkdag!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie creatie Nancy, ook bij ons staan de meiklokjes in bloei, al schoonmoeders leuk vinden op haar kamer. Fijne feestdag

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met de blokjes. Fijn dat je de kamer van je schoonmoeder opfleurt met bloemetjes.
Een fijne dag en groetjes, Caroline