analytics

donderdag 1 juni 2023

elke donderdag een kerstkaart - presents & cookies

Dag bloggers,

Gisteren was ik even in de war met mijn dagen... Ik schreef dat het al donderdag was maar dat is vandaag dus pas. En dus mag er vandaag een kerstkaart op de blog. Niet alleen bij mezelf maar bij een heleboel leuke dames die allemaal mee doen voor 52 weeks to Christmas... 

En er werd gevraagd om een kaart te maken met kerstinkopen of kerstshoppen. Nu wou ik dat heel graag doen maar afgelopen weekend was druk. Veel volk over de vloer en tussendoor dringende projectjes maken. Dit lag ook nog op mijn tafel maar het was er nog niet van gekomen. Maandag maakte ik nog snel mijn kleurenkaartenteamkaart voor gisteren. En mijn kaart voor vandaag zou dan nog wel lukken op dinsdag of woensdagavond... 

Ik schreef gisteren al dat het een korte nacht was geweest. Maar de reden liet ik nog even achterwege omdat de dochters nog van niets wisten en omdat zij meestal ook mijn blog wel lezen... Ik heb dinsdagnacht tot 2u met zoon op de spoed gezeten... Hij was helemaal niet ok en het was best verontrustend. Er werden allerlei zaken onderzocht om de oorzaak te vinden maar uiteindelijk werd het bij een zware virale infectie gehouden. Wat op zich ergere zaken wel uitsluit. Maar gisterenavond, een dag later, was hij nog steeds niet beter, dus we houden hem best nog wel in de gaten... 

Dit maar om te zeggen dat ik dus nog geen kaart had voor de opdracht van deze week. Dus ben ik gisterenavond nog even in mijn ateljee gaan zitten. Moe, want ik had slaap in te halen, dus het moest een snel-snel-kaartje worden... Ik had ideeën genoeg maar geen energie om er aan te beginnen. Hieronder zien jullie nog 2 kaarten die vorig jaar in september al op mijn blog stonden. Ik wou iets in die aard maken maar da's er dus niet van gekomen. 

In mijn papierblokken, kwam ik plots een geweldige tekst tegen. Ik wou zowiezo een schudkaart maken en deze tekst bracht mij dus de inspiratie die ik zocht. Het werd een beetje een eigenzinnige kaart die wel helemaal bij mij past... Want als ik nu iets super lekker vind, zijn het wel kerstkoekjes... haha!!

Ik hoop straks een blogrondje te kunnen maken want ik moet ook de KKT-ronde van gisteren nog afwerken...



En dit zijn de kaarten die ik in september al plaatste... Zouden perfect kunnen dienen voor deze uitdaging... 








12 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Dat was vast schrikken, hopelijk gaat het weer beter met je zoon. Sterkte voor jullie beiden.
De tekst van je kerstkaart is zeker geweldig. Je hebt er een gave kerst-schudkaart - mee gemaakt. Ook je twee berenkaarten zijn schattig.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Tjee dat was schikken voor jullie, heel veel beterschap gewenst voor je zoon.
Je kaart is top met de cookie tekst. de andere 2 zijn ook heel lief. Liefs Anita

Annemarie en Merit zei

Oei dat is schrikken zeg, heel veel beterschap toegewenst!!
En dat heb je creatief opgelost, je oog moet maar net op die tekst vallen ...heel leuk!!
die andere twee shoppende beren zijn ook heel leuk.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Veel beterschap voor je zoon!
Een leuke schudkaart met super leuke tekst. De kaarten van september zijn mooi.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een naar verhaal wat is dat schrikken, beterschap voor je zoon gewenst
wat een mooie kaartjes laat je zien met het leuke dp en leuke details
groetjes ellen

marian zei

Ondanks alle drukte toch een prachtige kerstkaart deze week. En ook die twee berenkaartjes zijn super lief. Heel veel beterschap gewenst voor je zoon. Ik hoop dat het snel beter zal gaan.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Dat was zeker schrikken et je zoon Nancy....heel veel beterschap!
Je kaart is heel leuk geworden....soms zie je ineens tussen je spulletjes wat je nodig hebt en is je kaartje al half klaar!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Oh bah, dat zijn nare berichten. Altijd zo spannend als er wat met je kind is, hoe oud ze ook zijn! Dat maakt niets uit..ik hoop dat het nu al wat beter met hem gaat dan op het moment dat jij je post schreef!
Je kaart is en heel mooi! Geniale tekst voor de challenge! De oudjes waren idd heel geschikt geweest!

joke zei

Wat knap dat je toch nog een kerstkaart hebt gemaakt en ook nog zo'n mooie. Dat is even schrikken voor je en hoop dat het snel beter gaat met je zoon.
Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ondanks de drukte en de schrik heb je toch leuke kerstkaarten om te showen. Die tekst is inderdaad heel leuk en lekkere kerstkoekjes kunnen ook een leuk presentje zijn. Sterkte en beterschap voor je zoon en sterkte voor jullie. Hopelijk knapt hij snel op.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

hopelijk evolueert alles goed met je zoon!
superleuke tekst en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
Fijn dat je meedoet met onze kerstshopping-challenge.
Groetjes
Nancy 52 WTC

Jantine zei

Wat een schrik, met je zoon, laten we hopen dat het inderdaad een infectie is en dat het snel voorbij is.
Leuke kaart met die grote tekst, Nancy. Het is wel knap dat je dat ondanks alles nog hebt weten te maken.
Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC