analytics

donderdag 8 juni 2023

Elke donderdag een kerstkaart - Christmas gifts

Dag bloggers,

Wat doe je als je al te laat wakker bent omdat je gisteren nog tot 11u aan een kaart gewerkt hebt en je tot de ontdekking komt dat je nog geen nieuwe kerstkaart hebt gemaakt? Tja, alweer een snel-klaar-kaartje verzinnen. Dus snel mijn kerstpapierblokken boven gehaald en de eerste afbeelding die in aanmerking kwam, gebruikt om deze kaart te maken. Op 20 minuutjes was ze klaar... Het is niet meteen de kaart die ik zelf geweldig vind en die ik wou maken, maar de laatste weken zijn mijn weekends zo gevuld met kaarten maken en met familie-op-bezoek dat het er gewoon nog niet van gekomen was... 
Dus hier is ze, vers van de pers, mijn kerstshopkaart voor deze week:
(en nog net op tijd om om 6u te posten)


Ook deze doet weer mee aan 52 weeks to Christmas

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy, fijne dag.

Diny zei

Nou Nancy....jij was er ook vroeg bij vanochtend....het kaartje ziet er prima uit hoor!
Knap dat je het lintje zo mooi het gestrikt....en dat zo vroeg!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind het dp erg leuk, meer heb je niet nodig toch
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en het lint aan de bovenkant maakt het een mooi cadeautje!
Groetjes, Caroline

marian zei

IK vind het heel knap dat je op dit tijdstip al zo'n mooie kaart kunt bedenken. En dan nog in 20 minuten klaar hebt.
De mooie kaart die ik afgelopen weekend ontving staat hier nog gezellig te pronken hoor.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met een mooi gestrikt lint aan de bovenzijde.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel leuk zo !!!!
Mooi DP heb je gebruikt !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Nancy, het hoeft niet altijd een kaart met heeeel veeeel werk te zijn. Deze kaart is eenvoudig maar zeker geslaagd en heel mooi.
Groetjes, laurette

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy. leuk papier heb je gebruikt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Een leuke snelle kaart! Groetjes Marjolein

joke zei

Vlug klaar maar een leukerd geworden, mooi met het lint bovenaan.
Groeten Joke