analytics

vrijdag 30 juni 2023

Lentefeest van Arno en Juul

Dag bloggers,

Gisterenavond ben ik naar een leuke vergadering geweest. Over juist 1 maand hebben we in onze gemeente een mooi kunst-weekend. Alle kunstenaars van de gemeente mogen hier aan mee werken. En ondanks dat ik de uitnodiging voor ons theater heb gekregen, heb ik mezelf ook opgegeven. Het weekend van 29 en 30 juli gaan er doorlopend tentoonstellingen zijn, maar ook demo's en workshops... En laat mijn nu voor dit laatste wel kennis van zaken hebben, haha! Ik denk dat ik ondertussen zo'n 12 jaar workshops geef en daarvoor heb ik ook demo's op beurzen gegeven... Maar ons theater gaat ook vertegenwoordigd zijn. Er gaan enkele mooie fragmenten gespeeld worden, zowel van een stuk dat al gespeeld is, als van de nieuwe productie die er aan komt. We zijn hierover al enkele maanden aan het vergaderen en het gaat helemaal goed komen. Zij die toch iets of wat in de buurt wonen, mogen deze data alvast in hun agenda zetten. Het evenement heet 'ZomerKUS' en gaat door in het park van Schoten, in het kasteel en de zomertent. (KUS = Kunst Uit Schoten)

Voor vandaag kwam ik nog twee super stoere kaarten tegen. Arno en Juul deden hun lentefeest en hun Boni Vera wou voor hen nog toffe jongenskaarten. Ik vroeg hun mama wat hun lievelingskleuren zijn en dat was voor allebei rood. Zeker in combinatie met wit voor de welgekende favoriete voetbalploeg die hier alle prijzen hebben weggekaapt dit seizoen; 'den Antwerp', goed toch? En als de jongens rood willen zien, krijgen ze dat ook!! Arno spaarde voor een nieuwe fiets en Juul voor een nieuwe laptop. Dat werd dan ook meteen duidelijk...






Hebben jullie ook het geldomslagje gespot op de kaart? Beetje verborgen maar toch wel zichtbaar... Hopelijk hebben de jongens ook het geld gevonden! ;o)

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Het mijne begint straks met een bezoekje aan de tandarts! De rest lezen jullie maandag wel...

Nog even dit: Deze kanjer is vanaf vandaag geen kleuter meer!! 



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat leuk dat je op het kunstweekend mag staan en ook nog met het theater spannend hoor
wat een mooie kaartjes heb je gemaakt met de rode tinten en de leuke details
wat een stoere foto heb je geplaatst
groetjes ellen

!neke zei

Gave kaarten !!!!!!
Mooie foto !!!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
This is fabulous.
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
FB pagina: Claudia's Kaartjes
Kom kijken voor meer info :)

Creative Groetjes Claudia

You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

Claudia's Kaartjes - blog
Creative Sketchy Girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Crafts
Girlz Creative Christmas
Girlz makes Guyz Cards

GerJanne zei

Oh wat te gek zeg, dat je de workshops gaat geven. Mooi zo'n kunstweken en leuk naam! ZomerKUS.
Je kaartjes zijn gaaf en persoonlijk.
En die Eva... kleuter-af! Wat gaat dat toch snel...