analytics

dinsdag 20 juni 2023

mannen verjaardagskaart

Dag bloggers,

Ook vandaag krijgen jullie weer een kaart uit de serie verjaardagskaarten die ik in opdracht maakte. Deze is bedoeld voor een handige klusser. Ik ga ervan uit dat dat meestal mannen zijn, maar er zijn natuurlijk ook handige vrouwen die er ook voor in aanmerking komen. 

Vandaag is het hier 'dag van de poetsvrouw' en ik moet nog snel een kaartje voor mijn hulp schrijven want die komt toevallig net vandaag naar hier... 
Ik heb dan ook een lekkere verrassing klaar staan voor haar... Ik hoop dat iedereen die op welke manier dan ook een hulp in huis heeft, hier aan zal denken vandaag... 
In april was het secretaressendag en deze secretaresse werd vergeten, zowel op het werk al in de vereniging... tja, we doen het uiteraard niet om in de bloemen gezet te worden, maar het is altijd wel leuk als er een keer per jaar aan gedacht wordt... We zijn tenslotte de enige tak in het bedrijf die geen firmawagen hebben! Haha!!



2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor een stoere klusser, leuk dp en leuk al het gereedschap erop
groetjes ellen

GerJanne zei

Superleuke kaart Nancy! Echt stoer....
Enne... waar blijven nou die foto's??