analytics

dinsdag 27 juni 2023

herhaling verjaardagskaarten

Dag bloggers,

Ik ging jullie nog vertellen over mijn weekend. Dat was weer goed gevuld... 
Vrijdag heb ik tussen de boodschappen door toch flink doorgewerkt in mijn ateljee. De deuren 's morgens open en daarna weer dicht, altijd fijn om 's morgens vroeg frisse lucht binnen te laten. Zaterdag ben ik ondanks de warmte wel flink gaan sporten (ik blijf goed bezig aan een tempo van 3 keer per week)  Daarna met een aantal vrienden in ons theater de kleedkamer leeg gemaakt voor een grote opkuis. Er is weer goed getrieerd. Ik ben 21 zakken met kledij en schoenen in de kledingcontainers gaan gooien. Wat was het warm, maar wel fijn dat we met z'n allen zo goed gewerkt hebben. Na de middag mochten we naar een verjaardagsfeestje van een 21-jarige. Leuk gezelschap, goed weer, fijn feest... Zondagochtend heb ik nog een keer een stoeltje geschilderd en na de middag mochten we naar een babyborrel. Ik had 's ochtends op de radio een dame horen vertellen dat zij ook een babyborrel hadden en dat er wel 100 man zou komen. Amai dacht ik... Wat hebben die een feest... Maar toen we zelf op het babyfeest waren, kregen we te horen dat er 207 volwassenen en 70 kinderen op hun feest waren... Gelukkig was het in de school waar de mama van de baby les geeft en kon iedereen zowel binnen als buiten zitten... En dat kwam goed uit met de hitte van zondag... Het was zo goed georganiseerd. Wel fijn om op zo'n feestje te mogen zijn als je zelf ook altijd zo je best doet om leuke evenementen te organiseren... 

Sommige kaarten maak ik in verschillende versies en dan vergeet ik deze te tonen samen met de eerste die ik maakte... Of andersom... 
Daarom vandaag twee herhalingsverjaardagskaarten... 

Deze maakte ik eerst en daarna nog een keer voor de verjaardag van Elise twee weken geleden. De tweede kaart kreeg een andere binnenkant... 





Tja, sommige kaarten zijn zo leuk dat het jammer is om ze maar 1 keer te maken... En er is zo veel vraag de laatste weken dat ik maar beter voorbereid kan zijn...

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een verhaal over je drukke weekend maar wel zo gezellig, je zal maar zoveel mensen op visite krijgen maar goed dat het in de school werd gehouden.
je kaartjes zijn ook weer super leuk het glas met het schudmateriaal en de leuke binnenkant
groetjes ellen

Diny zei

Wat een druk weekend had je Nancy....soms heb je dat he!
En tussen de bedrijven door nog mooie kaarten geknutseld....ze zijn allebei heel erg leuk geworden!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat was een druk bezocht feest maar fijn dat je ook van de partij mocht zijn Nancy. Je kaarten vind ik echt heel gaaf, vooral die met het cocktail glas spreekt mij aan. Ik lust ook graag lekkere cocktails of mocktails hihi. Een druk maar nuttig én gezellig weekend zo te lezen.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Leuke kaarten en die met het cocktail glas vind ik het mooiste!
Groetjes, Caroline