analytics

donderdag 25 augustus 2022

elke donderdag een kerstkaart - beer in roze

Dag bloggers,

Tja, ik was iets later wakker vandaag... Reden: Vannacht lag ik pas om half 2 in mijn bed... Ik was in mijn ateljee nog aan een paar projectjes bezig die ik persé klaar wou hebben en toen was het ineens laat. Ik denk dat ik rond half 10 al moe was en wou gaan slapen maar ineens was ik met iets bezig dat al lang had moeten gebeuren en ja... Toen was het laat... 
Eigenlijk had ik nu al klaar willen zijn met poetsen en ik moet er nog aan beginnen. Mijn verlof loopt ten einde en er zijn nog zaken die echt gedaan moeten worden. Eigenlijk zijn gisteren, vandaag en morgen de enige dagen van mijn vakantie die ik echt helemaal in mijn ateljee kan doorbrengen en er liggen dus nog projecten te wachten... Er moet nog geschilderd worden vandaag... En straks komen mijn workshoppers weer. Dus begin ik best maar snel eerst te poetsen. 

Maar eerst de wekelijkse kerstkaart. Deze maakte ik ook gisteren pas samen met nog 2 andere. (en elke kaart ook 2 keer, dus de voorraad is weer wat groter geworden) Deze kaart is dan ook weer helemaal in het thema van de uitdaging van de afgelopen maand. Zilver en geen rood of groen... En ook deze werd weer een schudkaart. Altijd fijn om te maken... Let ook op de mini zilveren sterretjes in het schudgedeelte... Zo fijn... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Lili of the Valey
ingekleurd met Copics





15 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart in deze kleuren! Het viel me vanmorgen al meteen op dat je later wakker was, want jouw kaart stond nog niet bij 52 weeks!!!!!
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een lief schudkaartje in mooi tinten....
Oeioei dat naar bed gaan liep even wat uit.
Fijn dat je vandaag weer een kerstkaartje laat zien.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke beertje leuk het schudgedeelte erbij met de sterretjes
wat kan jij een hoop doen op een dag zeg ik zou gewoon tijd te kort komen
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Zo, jij bent druk geweest met je kaarten Nancy. Zes stuks ..... Wat een grappige kerstkaart met schudvenster is dit met het roze/paars en zilver. Het is een gewaagde kleurencombinatie, maar wel erg leuk!! Wat een schattig beertje.
Groetjes en geniet nog even van je laatste vrije dagen.
Antje

Epie zei

Waauww mooie schudkaart Nancy , leuke beer en mooi strooisel
Fijne donderdag met groetjes Epie DT52WTC

gerrie zei


Leuke aparte kerstkaart,apart zeker door die kleur rose hahaha.Groetjes,Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oeps dat was een latertje dan Nancy. Hopelijk ben je nu niet te moe? Je beertje ziet er nog fris en fruitig uit na al dat shoppen. Mooi ingekleurd en leuk weer dat schudgedeelte. Een mooie, sfeervolle kerstkaart met die feestelijke strik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

PIKO hobbyblog zei

Oeps dat was inderdaad een latertje maar gelukkig heb je nog verlof.
Je kerstkaart voor deze week is weer prachtig geworden.
Groetjes,
Pia

Anita van Deur zei

Dacht al Nancy heeft zich verslapen. Mooi kaart in deze kleur.

Jantine zei

Leuk dat je weer een schudkaartje maakte, Nancy. En jammer dat je verlof alweer ten einde loopt. Is het in jouw ateljee niet heel erg warm? Mijn hobbykamer wel helaas.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Heel origineel dit vrolijke kerstkaartje.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Leuke schudkaart! Je was zeker over je slaap heen. En dan wil je door! Mooi resultaat. En fijn laatste weekend van je verlof gewenst!

marian zei

een super leuke schudkaart heb je weer gemaakt. Veel succes gewenst met alles wat je nog moet doen en ook met het weer aan het werk volgende week.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Wat een leuke kaart, vrolijk plaatje! Wat leuk dat je zo in de knutselflow zat. Groetjes Marjolein

!neke zei

Heel mooi in deze tinten !!!
Groeten Ineke
DT52 WTC