analytics

vrijdag 12 augustus 2022

kampkaartjes deel 4 - de kookploeg

Dag bloggers,

Vandaag start dus mijn 2de vakantieperiode... In juli waren we al 2 weken thuis en ook nu weer... En ik heb al 2 logeetjes naast mij zitten. Eva en Noah zijn komen slapen. Eva is al honderduit aan het vertellen over haar eerste zwemles gisteren. Mijn ex-man heeft sinds enkele weken een zwembad in de tuin en Thari, de dochter van zijn vrouw kan zwemles geven. En daar zijn ze gisteren dan mee gestart. Goed vind ik dat, kinderen kunnen maar best zo snel mogelijk zwemmen, zeker als ze op plaatsen komen waar een zwembad is... 

Vandaag krijgen jullie de laatste reeks kampkaartjes die ik dit jaar maakte. Ik heb ze in reeksen laten zien omdat ik nog zo veel kaarten moet tonen en anders duurt het veel te lang. Deze laatsten gingen naar onze 3 jongste kinderen die als kookploeg mee zijn gegaan op het kamp waar ze tot 2 jaar geleden leiding waren en waar ze heel hun jeugd zelf mee gingen... 
Aan hun kaarten heb ik net iets langer tijd besteed dan aan alle andere. Maar ik moest dat weekend dan ook 18 verschillende kaarten maken... 

Deze gingen dus hun richting uit... Zijn deze muisjes niet schattig met hun koksmutsen op? 

Papier: Bazzil en Action
Koksmuts: Marianne Design
Muisjes en kookgerei: Marianne Design
Letters: Lawn Fawn






3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

oooh geweldig wat zijn ze leuk geworden hoe verzin je het toch elke keer weer
geniet van je logeetjes
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Ik vind ze geweldig deze muizenkookkaartjes! Leuk dat je steeds een andere accentkleur gebruikt hebt, zo zijn ze allemaal anders maar is het toch ook een serie. Geniet van je logeetjes, zo te lezen hebben jullie het heel gezellig samen!

GerJanne zei

Hee, de 3 J's!
Hihihi.... leuke kaartjes!