analytics

woensdag 10 augustus 2022

kampkaartjes deel 3

Dag bloggers,

Vandaag laat ik jullie de kaartjes zien die ik maakte voor nichtjes Sofie en Julie. Deze twee zusjes zijn ook op chirokamp. Van Sofie kreeg ik gisteren een briefje... Schattig wel. Zij schreef dat ze iedereen enorm mist, dat ze veel te vertellen gaat hebben als ze terug is en dat het kamp toch elke dag een beetje leuker wordt... Van alle kinderen waar ik een kaartje naar stuurde, is dit het eerste briefje terug. Toch altijd fijn om deze te ontvangen... 

Amai, tijdens het plaatsen van dit bericht, merkte ik ineens dat ik met mijn fototoestel geen foto's had genomen van deze kaarten. Gelukkig wel met mijn gsm... OK, ze staan dan wel niet even recht (een foto van een rechtstaande kaart is nog altijd anders dan een plat liggende kaart) Maar zo kan ik ze toch nog tonen... 
Sofie liet in haar briefje weten dat ze het een leuke kaart vond... altijd fijn, niet?

Papier: Bazzil en Action
Letters: Lawn Fawn 



1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes voor je nichtje leuk dp met de tentjes erop
leuk dat je dan zo'n bedankje terug krijgt
groetjes ellen