analytics

dinsdag 9 augustus 2022

kampkaartjes deel 2

Dag bloggers,

Terwijl de terrasdeur hier open staat en er een fris windje binnenkomt, geniet ik nog even van de koelte. Straks belooft het weer erg warm te worden... Mijn collega zei gisteren dat zijn vrouw dat ook doet, zo 's ochtends alles open gooien. Hij vindt dat maar niks... Typisch vrouwelijk zeker, zei hij nog... haha! Ja hoor, maar voor ik vertrek gaat alles weer dicht en is het hier straks niet snikheet... Daar doen we het voor hé!

Vandaag krijgen jullie de kaartjes die naar mijn festivalvriendjes gingen. Marieke, Klaas en Flore logeerden hier vorige maand tijdens de festivalweek. Nu zijn ze op chirokamp. Flore wel met haar mama en papa die als volwassen begeleiding mee zijn. Want jullie weten misschien nog dat je voor haar ook ogen op je rug nodig hebt omdat het zo'n kleine ontsnapper is... Ik kreeg een foto van haar papa... Terwijl ze het even niet zagen, had Flore de kans gekregen om de binnenkant van haar kaartje helemaal te kleuren. Haha, die kleine deugniet toch!

Papier: Bazzil en Action
Dieren: Marianne Design
Letters: Lawn Fawn en Memory Box





Hier nog de foto die papa Jan me stuurde... Flore pimpte de binnenkant van de kaart... haha!! 




2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige kaartjes, ondeugd moet er zijn in kinderen :) Fijne dag Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met de schattige diertjes en leuke details
die Flore vond het zeker niet kleurrijk genoeg haha
groetjes ellen