analytics

zondag 14 augustus 2022

kampkaartjes - deel 5

Dag bloggers,

Ok, het is dan wel zondag maar ik ben lekker vroeg opgestaan om alle deuren hier al open te zetten. Vandaag wordt het de laatste hete dag dus kan de koelte maar best naar binnen komen. Tegen dat het warmer wordt, doe ik alles terug dicht en blijft het toch behoorlijk fris binnen. De muggen die nu binnen komen, neem ik er maar bij. Ik heb me net met zo'n citroengeur ingespoten, dus hoop ik dat ze wat op afstand blijven. En omdat ik nog zo veel te tonen heb, dus maar een keer een extra bericht op zondag. 

Wat zei ik vrijdag? De laatste serie kampkaartjes? Niks van... Ik maakte er nog een serie. Zo was ik al een reeks vergeten te fotograferen en nu zou ik nog een reeks vergeten te tonen... Niet dus.
Deze 3 gingen naar hetzelfde kamp als de kookploeg van - zoals GerJanne opmerkte - de 3 J's... Wij noemden hen vroeger 'de J-kes', ook omdat ze de 3 jongsten van ons gezin zijn. Ons gezin bestaat dus uit 7 kinderen (en er zit overal netjes 2 jaar tussen). Mijn kinderen zijn de 4 oudsten en de 3 jongsten zijn van mijn man. En ja, die hun namen beginnen allemaal met een J. Vrijdag zagen jullie dus de kaarten die naar hen gingen. Vond het leuk om er een serie van te maken. 

Deze laatste 3 gingen naar broers Arno en Juul en hun mama Ilse. Deze laatste ging mee als volwassen begeleiding. Ook hun kaartjes werden een serie. Ik maakte deze nog op een vroege ochtend voor ik ging werken. En zo konden ze allemaal op dezelfde dag de bus op. Ik neem dus aan dat ook deze kaartjes goed zijn aangekomen. Ik hoorde pas vorige donderdag dat het kamp-thema dit jaar 'piraten' was, moest ik dat eerder geweten hebben, waren het piraten-kaarten geworden... Tja... niet dus. Dit papier vond ik geweldig en het werden dus deze... 

Papier: Bazzil en Action
Letters: Lawn Fawn
Touwtjes uit voorraad






5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ooooh alweer zo'n leuke serie met mooi bloemen dp zo leuk hoe je de tekst heb verwerkt
hier is het ook weer heet, lekker even alles open en straks de ventilator aan en dan lekker knutselen dan is het redelijk te doen
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Leuke kaartjes gemaakt , ook de kaartjes voor de kookploeg heel leuk gemaakt.
groetjes Marjan.

Marfien zei

zit ik vanwege de warmte even rustig achter mijn computer, zie ik daar toch drie toffe kaartjes voorbijkomen
Echte kampkaartjes, zouden de piraten deze dieren ook tegenkomen?

GerJanne zei

Superleuk! En dank voor de uitleg van de 3 J'kes

Angelique zei

Mooie serie kampkaartjes en de drie vorige met de kokende muisjes zijn echt superleuk. Dat waren heel wat kampkaartjes die gemaakt moesten worden.
lieve groetjes Angelique