analytics

vrijdag 1 december 2023

Colien 55

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie lieve reacties van de afgelopen 2 dagen. Het is inderdaad spannend. Het is dan ook de allereerste keer dat 'KUS' (Kunst Uit Schoten) een kerstmarkt organiseert en dan ook meteen in het Kasteel in ons gemeentelijk park. Er zijn een heleboel deelnemers en we kijken er echt naar uit. Foto's laat ik zeker zien volgende week. 

Met enige vertraging laat ik hier de kaart zien die ik voor Colien haar 55ste verjaardag maakte. Ik ontdekte ondertussen dat ik in haar top 3 zat en dat vind ik echt wel leuk...

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Hier wordt het lekker druk want buiten onze kerstmarkt, hebben we ook de 2 laatste voorstellingen in ons theater. 
Nu nog even de laatste loodjes, ook wat bestellingen maken die ik dit weekend moet mee nemen en dan kunnen we vanmiddag onze stand gaan opbouwen... 


Ik heb maar meteen mijn kerstkaartenrondje gemaakt, wou het uitstellen maar dan vergeet ik het misschien... 

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het leuke panter papier en de leuke details
veel plezier op de kunstmarkt
groetjes ellen

marian zei

Je hebt een geweldig mooie kaart voor Colien gemaakt. Heel veel succes gewenst met het opbouwen van je kraam en natuurlijk met de verkoop.
Wij vieren morgenavond Sinterklaas bij mijn dochter. Mijn kleinkinderen zijn natuurlijk al volwassen maar we maken er een Sinterklaasspel van.
Groetjes van Marian.

Claudia's kaartjes zei

dees is zo leuk, tof gedaan
Very sweat card.

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Nou daar kan ze niet omheen! Heel leuke kaart!

Colien zei

In het echt nóg mooier dan op de foto, dankjewel!
grtz Colien