analytics

woensdag 6 december 2023

Hoera! Verjaardagskaart met droogbloemen

Dag bloggers,

Het is lekker vroeg vandaag, dus kan ik nog een kaart maken voor ik ga werken. Maar goed ook want tussen al die kerstkaarten en projectjes, zijn er ook nog mensen jarig die tijdig hun kaart moeten krijgen... 

En toen ik een nieuwe kaart aan het zoeken was, kwam ik deze nog tegen. Vriendin Martina was in augustus jarig maar kreeg haar kaart dit jaar te laat... Tja, kan gebeuren als je elkaar veel te weinig ziet. En deze kon echt niet met de post mee...




5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje het blijft apart met de droogbloemen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw prachtig! Fijne dag.

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. 
What a sweetie. I love it.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

marian zei

Wat een prachtige kaart, nee dit is geen kaart om te versturen, dat zou zonde zijn.
Ik las dat de kerstmarkt een succes was, en voor de volgende geen stress meer denk ik, want je hebt nog voldoende om mee te nemen.
Je hebt ook alweer een paar mooie kaarten laten zien.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel leuk Nancy! Echte droogbloemen blijf ik ene tof idee vinden!