analytics

dinsdag 12 december 2023

boeketje droogbloemen voor beterschap

Dag bloggers,

Gisteren na een toch best druk en zwaar weekend, een werkdag en een vergadering in ons theater gehad. Ondertussen had ik 's avonds ook nog de financiële afsluit van onze laatste theaterproductie gedaan en omdat die niet helemaal klaar was, na de vergadering nog aan verder gewerkt. Het was behoorlijk laat (eigenlijk al vandaag) en na 4 uurtjes slapen, ging de wekker alweer...  Maar hier zit ik fris en monter alweer aan mijn laptop. 

De kaart die jullie vandaag zien, is er eentje dat ik meteen kloonde. Dat wil zeggen dat ik er meteen twee dezelfde maakte. Ze ging naar een medewerkster van ons theater die een ingreep heeft moeten ondergaan. De tweede is in de voorraad gegaan en ik denk dat die er ondertussen ook alweer uit is. Kaarten met droogbloemen, ik blijf ze graag maken en geven. En er komen zo veel leuke reacties over... En de teksten van Carlijn Design maken het zo mooi. Ik heb veel klanten die liever Nederlandse teksten op hun kaarten hebben. Vandaar dat ik ook fan ben van deze snijmallen. 


En nu ga ik nog snel een kaart afmaken die vanavond de deur uit moet. 





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig, succes met de kaart die nog weg moet en een fijne dag.

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je gemaakt !
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de droogbloemen ze blijven supermooi
succes met het maken met de kaart die vanavond af moet
groetjes ellen