analytics

donderdag 14 december 2023

Elke donderdag een kerstkaart - lieve konijntjes

Dag bloggers,

Nu maakte ik vorige week speciaal tussen alle drukte door een kerstkaart met een embossingfolder, ik plaatste ze op de blog van '52 weeks to Christmas' en vergat ze gewoon bij de uitdaging te zetten... Jammer maar helaas. Toen ik er op vrijdagochtend aan dacht, was het te laat natuurlijk... Jantine had mij er nog op gewezen in haar reactie maar die las ik pas vrijdag nadat ik er zelf ook achter was gekomen... 

Vandaag geen embossingkaart, geen tijd gehad om een serie te maken. Wel de de en laatste kaart uit de serie die ik maakte naar aanleiding van de sketch van Rosina. Deze waren zo populair dat ze bijna allemaal verkocht zijn op de kerstmarkten...
Deze lieverds gaan alvast kerstliedjes zingen en ook het konijntje met de lantaarn staat weer op een wobble zodat die lekker heen en weer kan wiegen...


Vandaag ga ik op stap met mijn vriendin. We hebben ons jaarlijks kerstshop-uitstapje in Bergen op Zoom. En ik ga meteen de kerstkaarten voor mijn Nederlandse blogmaatjes posten. Scheelt een heel pak in verzendkosten vanuit België want die swingen hier de pan uit... Hou jullie brievenbussen maar in de gaten. Ik weet dat ik al vrij laat ben maar we hadden al twee kerstmarkten de afgelopen weekends en ik wou natuurlijk zo veel mogelijk kaarten laten zien om te verkopen. Zaterdag doen we het nog een keer over en zondag schrijf en verstuur ik al mijn andere kaarten... Er zullen er nog wel genoeg over zijn want ik maakte er een heleboel. Ben met op een paar na, 300 stuks vertrokken dit jaar (ok, er waren er nog een paar van vorig jaar bij, maar dat ziet niemand, toch? 

Zondag vieren we de verjaardag van dochter Caroline. Zij wordt maandag 34. En dezelfde dag zijn manlief en ikzelf 14 jaar getrouwd. Ja, wij trouwden op de dag dat zij 20 werd. Dus vieren we nu elk jaar samen onze verjaardagen... Leuk toch! 
Waarom we net die dag trouwden, da's een ander verhaal. Dat lezen jullie maandag dan wel weer... 



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heel lief ook, fijn dag in NL liefs Anita

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze plaatjes en zo'n wobble is altijd leuk.
Hihihi, mij overkwam vorige week hetzelfde. Het berichtje van Jantine las ik ook pas vrijdagochtend... Ik was donderdag niet goed wakker denk ik.
Geniet van je uitstapje!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige konijntjes
een hele fijne shopdag in Bergen op zoom, goed idee om daar je kaarten te posten
vast gefeliciteerd met jullie trouwdag en met je dochters verjaardag feestse het weekend
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

dit zijn ook hele mooie kaarten die iereeen kan versturen en kan ontvangen, begrijpelijk dat ze zo hard gingen...300 meid meid wat een werk.
veel plezier vandaag met kerstshoppen...we gaan onder de brievenbus liggen wachten op jouw BJOETIE!!
Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline zei

ik kan het niet hoor met al die laagjes, heel mooi
groetjes Caroline

PS geniet van alle mooie momenten en zeker deze speciale met jullie trouwdag en dochtersverjaardag

Nelleke zei

Wat een schatje met die konijntjes. Die gebruik ik te weinig, ondanks dat dochterlief zo gek van konijntjes is. Fijne dag vandaag. Je het versturen maakt het kaartenmaken best wel duur. Het is ook zo leuk om te doen om brievenbus geluk te maken. Groetjes Nelleke

marian zei

Ook deze week laat je weer een mooie kerstkaart zien, Wat gezellig een dagje naar Bergen op Zoom. Toen ik in september bij mijn dochter logeerde zijn we er ook geweest en ook in de Markiezenhof, echt een aanrader om te bezoeken. Ik heb ook 25 jaar in Zevenbergen gewoond en mijn jongste dochter en kleinkinderen wonen daar ook nog.
Alvast gefeliciteerd met je dochter en jullie huwelijksverjaardag, Gezellige dagen gewenst.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een mooi kaartje ook deze weer! Jammer dat je niet mee kon doen met de uitdaging maar in januari gaat het veranderen en heb je de hele maand de tijd om mee te doen dat scheelt misschien! Wat een boel kaartje heb je gemaakt in dit jaar! Goed hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een leukerd is dit ook weer, ik snap dat deze het goed doen op de kerstmarkt. Veel plezier in Bergen op Zoom.
En ik ben wel benieuwd naar het verhaal van jullie trouwdag op je dochters verjaardag.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Heel mooi deze “konijnenkaart”, en mooie kleuren heb je gebruikt. Ja, hier is het ook al druk geweest.
Kerstmarkt met Ferm. Kerststukjes gemaakt voor Ferm. Zelf aan de kaarten gewerkt. Kerstmarkt in de assistentiewoningen met materiaal dat we met de bewoners maakte en zaterdag mag ik in het verzorgingscentrum waar onze schoondochter kiné is, meedoen. En tussendoor gisteren en eergisteren 2 dagen naar Brussel… maar we hebben ervan genoten,
Groetjes en tot hoors, laurette

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
En gefeliciteerd met jullie trouwdag en de verjaardag van je dochter!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Nancy en leuk om dat konijntje op een wobble te plaatsen. Alvast gefeliciteerd met je dochter en met jullie huwelijksdag.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel mooi met al die laagjes !
Groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Mooie kaart weer met de schets van Rosina. Dat doe je goed al de kaarten in Nederland te posten. Wens je alvast veel plezier zondag.
Groetjes Joke