analytics

maandag 11 december 2023

Surfkaart voor Yves die 50 werd

Dag bloggers,

Een snel berichtje op maandagochtend na een gezellig, druk weekend. We hadden een tweede kerstmarkt, deze keer in het Woonzorgcentrum waar opa Stanny onlangs twee maanden verbleef in kort verblijf. We hebben niet zo veel verkocht maar wel voor lichtjes en gezelligheid gezorgd bij de oudjes... Verder gisteren een Sinterklaasbrunch met onze kinderen en kleinkindjes... Veel volk, veel gezelligheid...

Deze kaart maakte ik voor vriend Yves die in september 50 werd. De kaart werd besteld door vriendin Vera, zijn moeder. Yves heeft toen zij jaren geleden in Afrika woonden, veel gesurft en dat mocht ook wel op zijn kaart te zien zijn. 




6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje met de leuke teksten erop
altijd leuk om voor gezelligheid te zorgen bij de oudjes in het verzorgingshuis ze hebben het zo nodig
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! Je brengt mij op ideeën. Ga binnenkort ook weer eens met die surf 's op aan de gang want die heb ik ook.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Toffe kaart Nancy, fijne dag.

Claudia's kaartjes zei

Wat een lief kaartje.
What a sweetie 😊

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

marian zei

Een super mooie kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Wat een gave kaart voor Yves, helemaal persoonlijk!