analytics

woensdag 13 december 2023

Maltheser voor Giny

Dag bloggers,

De kaart die ik gisteren afmaakte was 's avonds al klaar en werd 's avonds opgehaald en goedgekeurd. Weeral een tevreden klant.
En het werd weer laat gisteren, héél erg laat, het was alweer vandaag... 
Voor Kerstmis maak ik steeds een fotoalbum van familie-uitstappen en mooie foto's van de kleinkinderen. Die wordt steeds met veel enthousiasme ontvangen. En het worden ook steeds meer exemplaren, dat bewijst het enthousiasme van de ontvangers. Boeken zijn klaar geraakt en besteld en zullen netjes op tijd geleverd worden, dat hoop ik althans... 

Na een kort nachtje toon ik jullie vandaag een verjaardagskaart. Deze ging naar Gini, de vriendin van een achternicht en ze houden beiden van Malthesers. Ze hebben er ook allebei eentje. En of ik er dan ook een kaart mee kon maken? Uiteraard. De foto vond ik online en vond er dan ook alweer het gepaste papier bij, leuk toch met dat zilver er bij? Vandaar ook een zilver boordje achter de foto en nog meer zilver in de binnenkant... De tekst binnenin is van Lawnfawn




5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat ben je weer druk met hobbyen ik snap soms niet waar je de tijd vandaan haalt, ik zou het niet kunnen. knap hoor
wat een mooi kaartje met het schattige hondje erop en het leuke dp er achter, die zal zeker in de smaak vallen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

heel leuk dit kaartje.

Diny zei

Wat een schattig kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Ellen zei

Als het zo laat wordt dat het al weer vandaag is, dan was het echt laat ;-) Leuk kaartje hoor, het zilver staat er goed bij.

GerJanne zei

Ha Nancy,
wat een leuke verjaardagskaart voor Giny. Persoonlijk en met een superleuke binnenkant.