analytics

dinsdag 26 december 2023

Louis 6 jaar

Dag bloggers,

Nu Kerst achter de rug is, tellen we af  naar het nieuwe jaar. Ik zit ondertussen in oktober bij het plaatsen van mijn foto's... Louis, het beste vriendje van Eva werd 6 jaar en ze wou een kaart om mee naar zijn feestje te nemen. 
Eva koos zelf het papier en we maakten samen deze kaart en omdat Eva in het eerste leerjaar zit (lees, ze zat er in oktober nog maar een maand), wou ze zelf iets in de kaart schrijven. Ze kende alle letters al van tijdens de vakantie en schreef binnenin de tekst... 




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart Nancy, wij gaan nog even genieten van 2de kerstdag. Liefs Anita

Claudia's kaartjes zei

Oh, da is geweldig. Leuke kaart. Ik heb deze avond nog een feestje. traditiegetrouw, vandaag met de kinderen kerst vieren.
Stunning card, great job
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met het leuke design papier dat Eva heeft uitgezocht, past heel erg leuk bij het olifantje, leuk de zelf geschreven tekst erin
Het zelfde olifantje staat ook bij mij vandaag op min blog alleen anders verwerkt
groetjes ellen