analytics

donderdag 28 december 2023

elke donderdag een kerstkaart - droogbloemen in zwart en goud

Dag bloggers,

De laatste week van het jaar en dan mag het een feestelijke post zijn, niet? 
Ik was begonnen met meer uitleg te geven over de nieuwjaarsbrieven van Eva, maar ga deze morgen plaatsen, dus als jullie nieuwsgierig zijn naar wat het is geworden, kom dan morgen zeker nog een keer terug kijken... 

Vandaag wil ik graag een leuk setje tonen. Ineens twee omdat het de laatste keer is dit jaar... 
Ik werkte de laatste maanden graag met droogbloemen op mijn kaarten en daarom maakte ik ook een feestelijk setje voor kerst en nieuwjaar. En deze laat ik vandaag op jullie los... 







11 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het mooie design papier en de droogbloemen sjiek hoor
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Het zijn mooie chique kaarten met die droogbloemen!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Het zijn zeker feestelijke kaarten heel mooi met de toef droogbloemen. Liefs Anita

Epie zei

Mooi gemaakt Nancy , fijne jaarwisseling!!
Groetjes Epie

Diny zei

Twee prachtig chique kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

marian zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt met de droogbloemen.
Een heel gezellige jaarwisseling gewenst.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Twee mooie kaarten met die droogbloemen! En wat een mooi papier heb je erbij gezocht! Ben benieuwd naar je nieuwjaarsbrieven want wij kennen dat helemaal niet in Nederland! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel mooie kaarten met droogbloemen, Nancy! Ze zien er sfeervol uit, kleine schilderijtjes haast.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Die zijn mooi geworden Nancy, leuk hoe je de droogbloemen feestelijk hebt verwerkt. Groetjes Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, ik vind ze prachtig Nancy, heel chique en feestelijk dat zwart met goud.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en alvast een fijne jaarwisseling gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Allebei mooie kaartjes! En ik kom straks nog even terug!