analytics

donderdag 21 december 2023

elke donderdag een kerstkaart - warme kerstgroetjes...

Dag bloggers,

Hier zijn we dan weer op donderdag met een kerstkaart. Het is de laatste donderdag voor kerst, dus moet het week 51 zijn van dit jaar... 
Vandaag een kaartje dat nog in de wachtrij stond. Ik maakte ze in september en er zijn er nog maar 2 van de 3 de revue gepasseerd. Dus netjes op tijd om de laatste van de serie op jullie los te laten... 
Nu moeten jullie die 'warme kerstgroetjes' van mij niet letterlijk nemen. Ik bedoel hiermee veel gezelligheid met familie en mensen die jullie graag zien. Dat het dit weekend 13° gaat worden, is niet mijn idee! Dat moeten we gewoon nemen zoals het komt. Ik had het ook liever anders (en wit) gezien, maar ja... 


En uit goeie gewoonte laat ik dan natuurlijk ook de twee andere nog een keer zien zodat de hele serie bij elkaar staat. 



En dan wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen! Hopelijk maken jullie het allemaal gezellig thuis of samen met familie... 
Mijn kerstkaarten zijn allemaal de deur uit, ik verstuurde er 130 dit jaar. Ik wil dan ook iedereen van jullie bedanken die al een kaartje stuurden of die nog onderweg zouden zijn. Weet niet meer wie ik allemaal al persoonlijk bedankte, maar bij deze is dat dus gebeurd. 

Tot volgende week alweer bij de laatste donderdag van het jaar of eerder voor mijn trouwe bezoekers... 

13 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes met de schattige rendierstempeltjes en het leuke design papier
voor jou ook vast fijne dagen en geniet van je vakantie
groetjes ellen

Sarah zei

Lief met dat piepende rendier! Hola, 130 kaarten, dat is veel! Ik hoop dat je er ook veel terug krijgt. Fijne feestdagen x

marian zei

Ook dit was weer een erg leuke serie kerstkaarten. Ik heb je kaart eergisteren ontvangen. Een prachtige kerstkaart kreeg ik van je ,hartelijk bedankt hoor.
Ik ben beide dagen bij mijn dochter, dus heel gezellig.
Jullie ook fijne Kerstdagen gewenst.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schattige kerstkaarten Nancy. Leuk met de verschillende diertjes erop. Nog van harte bedankt voor je mooie kerstkaart. Heel fijne feestdagen en hopelijk zonder al te veel regen.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een leuke serie met lieve grappige rendiertjes. Voor jullie ook fijne kerstdagen!
Groetjes, Caroline

Marijke zei

Leuke serie heb je gemaakt! Leuk deze rendiertjes! En dat zijn er heel wat 130 kaarten verstuurd! Hopelijk is bij jullie de post beter dan bij ons. Hier komt de hele week al geen postbode langs. Jammer voor iedereen die kaartjes heeft gestuurd! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Voor jou ook fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Wat een lieffies op je kerstkaarten mooi hoor!! Liefs Anita en gezellig dagen.

Laurespage zei

Supermooie serie en mooie stempeltjes. Kortom AF.
Groetjes en fijne kerst met de familie Nancy.
Laurette

Diny zei

Wat een gave serie Nancy....heel erg leuk gedaan!
130 Kaartjes verstuurd....wow....ik heb er ruim 70 verstuurd....wat ik al best veel vind!
Bedankt voor je kaartje dat gisteren bij ons in de bus lag....mijn kaartje is onderweg naar je....of misschien al aangekomen!
Groetjes Diny

joke zei

Mooie serie is het geworden met het leuke rendiertje, wens je heel mooie kerstdagen.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Heel leuk dit rendiertje van Bugaboo! Lang niet gezien. Maar erg leuk! 130 is heel wat!

!neke zei

Wat een leuke serie !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Wat zijn deze afdrukjes leuk, Nancy. Mooie kaartjes maakte je ermee. En die warme kerstgroetjes...tja. Mogelijk een witte Pasen?
130 kerstkaarten is veel! Ik zit nog net onder de 100 en vind dat al heel wat.
Jouwe is gearriveerd, ik hoop mijne ook.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Fijne kerstdagen!
Groetjes
Jantine DT 52WTC