analytics

vrijdag 8 december 2023

Charles geboortekaart

Dag bloggers,

Even iets anders dan kerstkaarten nu... Charles was geboren en ik kreeg zijn geboortekaart om na te maken als felicitatiekaart. Nu stond daar vooraan een hartje met vingerafdrukken op en dat kan je perfect namaken mits genoeg pogingen want dat hartje lukt niet altijd van de eerste keer. Dus had ik mijn kaart gemaakt en daar ging ik mijn vingers op afdrukken. Natuurlijk niet goed genoeg naar mijn mening. Dan heb ik maar extra pogingen gedaan op ander papier en de mooiste uitgesneden en gemat en verhoogd opgekleefd. Dat was nog beter dan hoe ik de kaart eerst had gemaakt. Gelukkig maar. En omdat ik genoeg pogingen had, kon de binnenkant ook mee doen...




Deze kaart roept herinneringen op. Ooit ging een collega trouwen en we mochten naar de receptie gaan. Ik ging net daarvoor de kaart voor hen maken en op hun uitnodiging stond ook zo een hartje met vingerafdrukken op, maar dan in rood. Ik ging het dus heel enthousiast namaken en het was goed gelukt. Tot ik mijn vingers probeerde schoon te maken... Dat lukte niet goed en ik ben naar de receptie vertrokken met een rode duim, haha!! 

Ik ben even gaan zoeken naar die post en het huwelijk is al van 2011, dus echt in de beginperiode van mijn blog... 
Als jullie hier even doorklikken, kan je nog even mee genieten van de rode vingers creaties... Een kaart en een doosje er bij waar geld in verstopt zat... 

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi gedaan Nancy, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

hahaha wat een leuk verhaal met de rode duim, wel een leuk idee zo'n vingerafdruk op de kaart en de andere creaties, het geboorte kaartje is ook leuk geworden ik hoop dat je het zwart nu wel van je duim hebt gekregen
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje heb je gemaakt,
grtjs, martina

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart. Ik vind het hartje echt mooi gelukt, hoor!
Oh, this is so cute
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

marian zei

Wat een leuk idee hartjes met vingerafdrukken. Een die eerste kaarten zijn ook nog steeds heel erg mooie . Een de verf zal er inmiddels al wel afgesleten zijn (haha).
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Wat gaaf zeg! Dat zal in de smaal vallen. Ik ga even bij de oude post kijken!