analytics

woensdag 20 december 2023

Arno 15

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties. Met de kaart van Arno zit ik begin oktober. Hij werd 15 en kreeg van zijn Bonnie en Bompi een leuke kaart. Dit model vind ik zelf ook fijn om te maken en het resultaat krijgt altijd oohh's en aahh's... 



Vandaag mijn laatste echte werkdag. Eigenlijk begon mijn vakantie morgen maar ik heb voor de middag nog een vergadering in Brussel... Dus nog anderhalve dag werken... Maar het komt toch dichterbij. Gelukkig want er staan nog veel to-do's op mijn lijstje voor het Kerstavond is... 

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke vosjes papier heb ik ook nog is zo leuk voor herfstkaarten, maar voor deze verjaardagskaart kan het ook heel erg goed, leuke binnenkant heb je erbij gemaakt
dank je wel voor je mooie kerstkaartje dat gistermiddag in de brievenbus lag hij hangt bij de andere kaarten.
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke vrolijke kaart voor ARNO!!
En dan wil ik je ook namens Merit ontzettend bedanken voor de ontzettend leuke kaart nav de geboorte van Nomé.

Het zijn echt plaatjes Nancy, ik weet zeker dat die op het kamertje voor Nome komt te staan!!
Fantastisch hoe jij het geboorte kaartje van Nomé hebt gebruikt als uitgaanspunt, en dan nog die schattige droogbloemetjes, zo lief, ze zaten er allemaal nog keurig op bij beide...

Deze krijgt hier ook een ere plaatsje op het kamertje waar Nomé ( in Merit haar oude) bedje weleens een dutje gaat doen bij oma., wordt zo al gezelliger op de kamertjes...


Heel lief namens beide families heel erg bedankt!!!!
Annemarie en Merit

Caroline Cards zei

Een leuke pop-up kaart met mooi papier. Dankjewel voor de prachtige kerstkaart met een mooi rendier en een mooie kerstwens!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Echt een verrassing die binnenkant. Ik kreeg een kerstkaart op deze manier. Heel leuk!