analytics

maandag 4 december 2023

Zwanger

Dag bloggers, 

Wat een weekend was het! We hadden dus onze eerste grote kerstmarkt in het kasteel van onze gemeente en het was leuk! Echt super fijn! We hebben best wat verkocht maar we hadden dan ook super veel gemaakt. Ik ben tevreden. Volgend weekend hebben we nog een klein kerstmarktje in een WZC en de week daarna nog één. Misschien veel en misschien hebben we het daarna wel gehad, maar we wilden dit toch wel een keer proberen. 

Na de post van vrijdag die richting Nederland naar Colien ging, volgt er vandaag nog ééntje die dezelfde grens over ging. 
De kaart die ik vandaag laat zien, maakte ik deze zomer nog voor Merit. Ondertussen is ze al even bevallen van haar dochtertje Nomé en daar moet ik nog een kaart voor maken. Die volgt nog maar het was wat druk de laatste weken. Maar hé, late post wordt ook nog steeds in dank aanvaard. 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaartje, fijn dat de markt leuk was, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat leuk dat het zo gezellig was op de kerstmarkt en dat je veel hebt verkocht
wat een mooi kaartje met de zwangere vrouw erop en de leuke details
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Wat leuk zo'n schudkaartje! En fijn dat het leuk was op de kerstmarkt en dat je goed verkocht hebt!