analytics

vrijdag 15 december 2023

Hoop is een lichtje in je hart...

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kreeg ik weer op mijn kaart van gisteren. Ik maak zo meteen een blogrondje kerstkaarten. 
Ons uitstapje gisteren was weer erg fijn! De kaarten voor Nederland zijn allemaal de bus opgegaan. Wat gemakkelijk dat je postzegels in het Kruidvat kan kopen... 

Vandaag een troostkaartje dat ik maakte voor iemand die dat kon gebruiken. Ook dat is fijn, je kan iemand die het moeilijk heeft met mooie post altijd wat opbeuren. Ze werd dan ook in dank aanvaard...
Soms heb je niet veel meer nodig dan mooi papier. De fijne tekst is van Nellie Snellen. 


Fijn weekend allemaal! Wij staan morgen op kerstmarkt nummer drie. Daarna kan ik mijn eigen kaarten versturen. 


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heel sfeervol die brengt zeker troost. Bij ons kun je op veel plekken postzegels kopen, bij jullie niet? Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje met de mooie details
fijn dat je uitje zo gezellig was, je kan hier bijna overal postzegels kopen zelfs bij de supermarkt mij is zo handig
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Sarah zei

Mooi Nancy. Goed idee om je kaarten te posten in Nederland. Ik heb jammer genoeg die optie niet, de portkosten naar Nederland is altijd wel even slikken, dit jaar waren de prijzen weer gestegen. Maar ja ik geniet er zo van dat er weer post terug komt en dan denk ik het is het waard. Fijn weekend x

marian zei

Een prachtig sterkte kaartje en veel succes gewenst op kerstmarkt 3.
Groetjes van Marian.