analytics

dinsdag 19 december 2023

Bob werd 80

Dag bloggers,

Eind deze zomer kreeg ik de vraag om een grote verjaardagskaart te maken voor Bob die 80 werd. Hij houdt van de Provence en dat mocht op zijn kaart te zien zijn. Ik zocht twee sfeerfoto's op internet en pimpte de kaart met gedroogde lavendel. Voor deze gelegenheid vond ik dat bloemen wel konden voor een 80-jarige man. 
De gever, zijn ex-vrouw maar beste maatje was tevreden en Bob zelf ook... Dit weekend zag ik hen samen nog op een feestje. Bob, zijn tweede vrouw en onze vriendin Liliane, de geefster. Ze hadden het er nog over, dus missie geslaagd... 



En hiermee is september helemaal afgesloten. Kan eindelijk aan oktober beginnen... De inhaalbeweging wil maar niet lukken... 

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de sfeer foto's erop en de lavendel past er goed bij
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Helmaal leuk deze Provence kaart, ook je huwelijks foto is mooi.

Claudia's kaartjes zei

Wow....wat een gave kaart....prachtig!
Stunning!!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

marian zei

Een prachtige kaart heb je voor de 80-jarige gemaakt. En wat een leuk verhaal over jullie huwelijk, en de verjaardag van je dochter. Nog gefeliciteerd met deze festiviteiten. Ook die kaart voor je dochter is super leuk.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Supertoepasselijk! En wauw, loop je zoveel achter? Hoe is het mogelijk? Je plaatst bijna elke dag wat...