analytics

maandag 18 december 2023

Caroline 34

Dag bloggers,

Vandaag wordt dochter Caroline 34! We hebben dat gisteren al gevierd en het was gezellig. Toen ze vorige week een kaart op mijn kast zag staan die ik voor een 14-jarig meisje had gemaakt, zei ze: "Hewel, die vind ik mooi... Ik ken iemand die bijna 34 wordt..." Dus maakte ik de kaart nog een keertje over met 34 er op en haar naam... De cijfers en letters zijn in glittersticker, niet zo erg duidelijk op de foto maar het effect op de kaart is wel erg mooi... 




En ook vandaag zijn manlief en ikzelf 14 jaar getrouwd. Ik ging jullie nog een keer vertellen hoe dat komt. Wij wilden eigenlijk een dag later trouwen, op 19 december. Dat was toen een zaterdag. Maar omdat we uitgenodigd waren op een ander trouwfeest, kon dat niet. Dat zat zo... De oudste zoon van vriendin Vera was het jaar ervoor bij ons op bezoek. Hij woont in Vietnam. Ik was daar ooit al geweest en vond het een prachtig land. Toen Kris hier was met zijn toenmalige verloofde, nodigde hij ons uit om naar hun trouwfeest te komen, het jaar daarna met Kerstmis. Ik zei toen dat ik het nooit aan onze 7 kinderen zou verkocht krijgen om met Kerstmis op reis te gaan zonder hen. Maar omdat we zelf na 10 jaar eigenlijk ook wel wilden trouwen, besloten we dat om de week voor zijn huwelijk te doen, dus op 19 december. En toen we hem dat lieten weten, zei hij dat we nooit op tijd bij hem zouden geraken want hij trouwde op 20 december en niet met Kerstmis zelf... Dus hebben wij ons huwelijk een dag eerder moeten plannen en dat was dus net op de verjaardag van Caroline. En zo maakt het dat wij steeds onze verjaardagen samen vieren... 

Zoals beloofd, onze trouwfoto van 14 jaar geleden! De dag ervoor had het enorm gesneeuwd en de dag zelf was er een stralende hemel!



6 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Leuk en grappig kaartje met de sneeuwpoppen erop.
Gefeliciteerd met jullie dochter en jullie trouwdag.
groetjes Marjan.

Claudia's kaartjes zei

Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
Very beautifil paper. Stunning card.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Anita van Deur zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en je eigen huwelijks dag. Prachtig kaartje Nancy. liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sneeuwpopjes met het schudmateriaal in hum buikje
gefeliciteerd met jullie dochter en jullie trouwdag wat een leuk verhaal en een supergave foto
groetjes ellen

Nelleke zei

Gefeliciteerd met dochter en jullie trouwdag. Zeker een bijzonder verhaal. Dat de kaart geslaagd is voor haar liet ze al weten. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Dubbel gefeliciteerd! Leuk verhaal, al had ik het eerder gelezen, maar die foto is helemaal geweldig!! De 19e is ook de trouwdag van mjn ouders. voor het eerst in 62 jaar alleen voor mijn moeder, dus.....