analytics

donderdag 30 november 2023

elke donderdag een kerstkaart - deugnieten op de kaart

Dag bloggers,

We zijn er bijna... bijna bij Kerst maar vooral ook bijna bij de kerstmarkt. We zitten in week 48 en de advent begint ook dit weekend... 
Vandaag heb ik nog een inhaal-verlofdag en kan ik aan de laatste loodjes werken voor onze eerste kerstmarkt dit weekend. Ik zit ondertussen aan 27 4kaarten, nog net de 300 niet gehaald. Maar buiten die kaarten heb ik ook super veel andere dingen nog gemaakt... 
Morgen mogen we onze stand opbouwen en dit weekend staan mijn 2 oudste dochters en ik een heel weekend in het Kasteel in onze gemeente dat tot kerstkasteel wordt omgebouwd. 

Maar eerst mijn kaart van vandaag nog. Ik weet niet of deze 2 een pakje verdienen want ze gaan al stiekem kijken... En ook dit konijntje staat alweer op een wobble... Leuk toch! 



14 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Weer zo'n leuke kerstkaart met dit schattige wiebelkonijntje Nancy.
Veel plezier dit weekend met je dochters in het kerstkasteel.
Groetjes Antje

Caroline zei

heel mooi gedaan ik krijg dat nooit zo met al die laagjes, en ook de uitdaging met roest en creme is te gek
groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

Tuurlijk verdienen ze een cadeautje! Zou je niet nieuwsgierig worden als de boom er al zo vroeg staat...
Succes en vooral veel plezier op jullie kerstmarkt.
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je gemaakt !
succes met de opbouw, hopelijk staan jullie warm
grtjs,martina

Annemarie en Merit zei

een hele leuke ondeugend kaart, die twee kunnen niet wachten, heel lief kaartje...
Heel veel succes met de kerstmarkten, klinkt heel leuk kerstkasteel...

Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke afbeeldingen en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

zo wat een hoop kaarten heb je gemaakt voor de kerstmarkt
je kaartje van vandaag ik ook weer zo leuk met dat schattige konijntje
veel succes op de kerstmarkt het weekend en heel veel plezier
groetjes ellen

Diny zei

leuk kaartje heb je weer gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat zijn heel wat kaarten die je gemaakt hebt! Je bent er druk mee geweest. Hopelijk brengt het goed wat op! Veel succes met de kerstmarkten. Je kaartje is weer leuk met je bewegende konijntje! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

274 kerstkaarten, dat is heel wat! Dit is ook weer een leukerd, Nancy!
Veel plezier in het kerstkasteel, klinkt erg leuk!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Ook dit is weer een super leuk kaartje. Veel succes gewenst met de kaart verkoop.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heb je gemaak en succes met de opbouw en de verkoop.

joke zei

Leuk kaartje en heel veel succes dit weekend op de kerstmarkt.
Groetjes Joke

Marjolein zei

Mooi Nancy! Ik wens je veel succes en plezier op de kerstmarkt. Je hebt er hard voor gewerkt. Groetjes Marjolein