analytics

vrijdag 10 november 2023

een kaart en een stoeltje voor Emile

Goeiemorgen bloggers,

Vandaag een beetje later opgestaan want het was gisteren avant-première in ons theater. Lag pas na 1u in mijn bed maar het was super tof gisteren. Ze zijn er helemaal klaar voor om vanavond in première te gaan. Manlief en dochter Caroline spelen mee en het is echt een tof verhaal geworden. Het is een western, zelf geschreven door Matthias, die ook het verhaal regisseerde. Ze mogen er trots op zijn. Een western hadden we nog nooit gehad in ons theater dus alweer iets wat we kunnen afvinken. Wie meer wil lezen, kan even gaan kijken op www.vaarttheater.be 
Ondertussen zit ik alweer in mijn ateljee. De kerstverlichting brandt en ik heb een nieuwe kersttrui aan. Denk wel dat jullie weten wat ik dan aan het doen ben. We staan het weekend van 2 en 3 december op de KUS-kerstmarkt in het kasteel van onze gemeente. En daar willen Laura, Caroline en ikzelf uitpakken met onze creaties. Het komt helemaal goed. Ik miste begin deze week wel 2 vakantiedagen maar heb verder al leuke dingen kunnen maken... Foto's volgen later wel. Ik heb nog werk te doen... 

Vandaag laat ik nog een keer een kaart en een stoeltje op jullie los. Emile kreeg een sober geboortekaartje, dus ook de kaart voor hem is zo geworden. En er hoorde ook weer een stoeltje bij. 




Zowel kaartjes als stoeltjes zijn wit maar de foto's zijn bij kunstlicht gemaakt en lijken dus donkerder...

Fijn weekend allemaal! 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat het toneelstuk zo goed bevallen is en dat de premiere van start kan gaan leuk hoor dat het geschreven en geregisseerd wordt door je zoon altijd spannend.
wat een mooi stoeltje en bij passend kaartje heb je gemaakt.
werkse lekker in je alteljee aan je kerstcreaties
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat gaaf weer Nancy! Zo leuk dat stoeltje!