analytics

maandag 6 november 2023

droogbloemkaarten met leuke teksten

Dag bloggers,

Eigenlijk had ik een weekje vakantie ingepland deze week. Ik zou de hele week in mijn ateljee aan mijn kerstprojecten werken. Maar doordat ik zelf twee weken afwezig was, onze manager al een maand thuis is en ook mijn collega bijna twee weken ziek was, is er achterstand en heb ik mijn maand niet kunnen afsluiten. Dus wordt het vandaag en morgen goed doorwerken zodat ik ook vanaf woensdag thuis kan blijven. Ik had deze beslissing zelf genomen vorige week donderdag, dus ben er helemaal ok mee. 
Gisteren hadden we wel een leuke dag met de hobbydinnekes. Fijn dat we nog een keer met 4 konden samenkomen, altijd fijn... 

Vandaag krijgen jullie ineens drie kaarten te zien. Het is alweer een droogbloemprojectje met kaarten en bloemen in vrolijke kleuren. Deze mochten mijn workshoppers ook komen maken. De teksten zijn van Carlijn Design





Geen opmerkingen: