analytics

vrijdag 17 november 2023

Een kaart en een stoeltje voor Isabelle

Dag bloggers,

Het is vrijdag en omdat ik terug enkele stoeltjes maakte, laat ik die graag net voor het weekend op jullie los. Dit maakte ik voor Isabelle, samen met een kaart er bij die uiteraard zo dicht mogelijk bij haar geboortekaartje past. 






Vandaag geen lang verhaal er bij. Als je graag leest, ga dan maar naar mijn post van gisteren ;o)
Ik had gisteren al tijd voor een kerstkaartenronde, dus kan ik nu meteen mijn ateljee in duiken. Er is nog werk. Over 2 weken sta ik met mijn 2 oudste dochters op een kerstmarkt die 2 dagen duurt. Fijn!! 

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stoeltje, doet me elke keer weer denken aan mijn stoeltjes 2 gele toen ik klein was die stonden op mijn kamer aan een tafeltje en op dat tafeltje stond mijn serviesje ik heb daar veel op gezeten helaas heb ik er geen foto's meer van toch eens vragen aan mijn moeder
wat een schattig kaartje heb je erbij gemaakt met de schattige kindertjes erop
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Scraptastisch zei

Heel, heel mooi en tof Nancy!!! Fijn weekend,
Groetjes Gerie

GerJanne zei

Schattig stoeltej weer! EN die kaart, helemaal perfect!! Veel plezier met de voorbereidingen voor de kertsmarkt!