analytics

dinsdag 21 november 2023

Ernest en Louis werden 4

Dag bloggers,

In het kader van de kinderkaarten voor vriendin Monique mocht ik in september twee kaarten maken voor haar tweeling kleinkinderen. Ernest en Louis hadden 4 jaar geleden een spannende geboorte maar zijn ondertussen vrolijke kleuters geworden. Ze wonen met hun mama en papa in Bouillon want die baten daar een hotel uit. Monique en Wilfried gaan daar zo veel mogelijk naartoe en verwennen die twee jongens dan ook graag. Voor hun verjaardag maakte ik deze kaarten. 


Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Memory Box
Pop-up-bal: Karen Burniston
Cirkels: Crealies









7 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh geweldig! Wat is dat toch een leuke verrassing aan de binnenkant.
De jongens vonden dat vast ontzettend leuk.

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes in deze vrolijke kleurtjes
grtjs,martina

Anita van Deur zei

toffe kaartje voor de 2ling!! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met het stoere gestippelde design papier en het leuke pop up gedeelte binnenin, ook leuk de voorkant met hun naam en leeftijd erop
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Wat een lief kaartje.
What a sweetie 😊
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Diny zei

Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt met een verrassende binnenkant Nancy!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Wat leuk zeg die poppers aan de binnenkant, die kaarten zullen wel heel vaak open en dicht zijn gemaakt! hihi
xx Gerie