analytics

woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartenteam schakel 11 - roest en crème

Dag bloggers,

We hebben precies lang op die laatste woensdag moeten wachten, maar dat is maar goed ook want ik zat zo in mijn voorbereiding-voor-de-kerstmarkten dat ik bijna vergeten was om mijn kaart te maken. Nu niet dat ik het echt vergeten was, maar het kwam er gewoon maar niet van. En toen dacht ik vorig weekend: 'Ik maak er gewoon een extra kerstkaart mee.' En omdat ik ze leuk vond, maakte ik meteen een setje van 6. Die kunnen dus overmorgen ook mee naar het kasteel. Want het begint te korten. Vrijdag mogen we alles gaan opbouwen en dit weekend is het zo ver. Dan zitten we gezellig twee volle dagen in ons mooie kasteel dat vrijdag tot kerstkasteel wordt omgebouwd. En of we er zin in hebben! Benieuwd wat het gaat geven. 

Mijn kaart maakte ik met de kerstboom van Marianne Design. En eerlijk... ik vind zo'n toon-op-toon kaarten wel heel fijn. Ik hou er wel van. Dank aan Nelleke voor deze mooie kleurencominatie!


Ook benieuwd wat de andere dames ervan gemaakt hebben? Doe gerust een rondje en laat maar weten wat jullie van hun creaties vinden... Hieronder alle deelnemers...


19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke boom erop mooi door zijn eenvoud
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart en leuke banner bovenaan.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje.

Diny zei

Wat een leuk idee om de kleuren op deze manier te gebruiken Nancy....top kaartje!
Groetjes Diny

Marfien zei

leuke kerstkaart, de tekst aan een lintje is ook tof

Marijke zei

Een mooi kaartje met een sjieke uitstraling! Een mooie boom op je kaart! Groetjes Marijke

!neke zei

Heel leuk die boom zo !!!!
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart in de KKT-kleuren, ik maakte er ook 2, denk dat we niet de enigen zullen zijn...
Groetjes en veel succes met jullie kerstkasteel...
Nancy

chantal zei

Inderdaad een mooie combi voor kerst. Mooie kaart.
Succes op de kerstmarkt
Liefs chantal

Claudia's kaartjes zei

Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

marian zei

Een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Altijd handig om een serie te maken en het is een heel leuke!
Je bent er maar druk mee!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Een super mooie kerstkaart van deze stijlvolle kerstboom.

Liefs Yvon Doensen

Colien zei

Heel mooi kaartje voor het KKT van deze maand!
Goed bedacht!
grtz Colien

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, en slim om maar gelijk een serie te maken. Mooie combinatie hè. Ik had inderdaad iets meer donkerder bedoeld, beige wat je ook in het voorbeeld ziet. Wat wat maakt dat uit, het plezier is het belangrijkste toch? Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

deze is inderdaad een leukerd ! fijn te horen dat het kleurenkaartenteam je inspiratie geeft ! succes nog verder
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een mooie kerstkaart heb je met de kleurtjes gemaakt.
Succes met je verkoop.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Oh leuk, jij maakte ook al een mooie kerstkaart in deze kleurencombi! Mooi gedaan, Nancy! En alvast veel plezier in het kerstkasteel.
Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Heel leuk zo Nancy. Geeft goed die witte boom! Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes