analytics

maandag 27 november 2023

pop-up-kaart voor Yana en Nore

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Ik heb me zo veel mogelijk opgesloten in mijn ateljee. Vrijdag pak ik alles in voor de Kerstmarkten en dan moet ik helemaal klaar zijn... Het schiet aardig op, er staan nog een paar leuke projectjes te wachten... 

Vandaag toon ik nog een pop-up-verjaardagskaartje dat ik maakte voor Yana. Deze keer lekker roze voor een meisje... Er volgen er nog een paar, ik moet er nog ééntje maken dit jaar en dan zijn we daar ook weer helemaal klaar mee... Volgend jaar een ander kinderkaartenthema! (en ik weet al welk!)







6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi popupkaartje met het vrolijke papier
fijn dat je lekker bent op geschoten met je kerstprojecten voor de kerstmarkt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een leuke pop up kaart, fijne dag.

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Diny zei

Wat een super schattig kaartje Nancy!
Ik vind dit een mooie naam....mijn moeder heette zo....maar dan schreef je het met een J.
Groetjes Diny

marian zei

Ja die pop-up kaarten zijn heel erg leuk. Ik heb ze vorig jaar voor mijn kleinzoons gemaakt.
Succes met de laatste loodjes voor de kerstmarkt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor Yana Ben benieuwd wat voor thema je volgend jaar gaat kiezen.