analytics

dinsdag 28 november 2023

Martha en André - 60 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Vanmorgen was ik vroeg wakker en ik heb er al een paar uur in mijn ateljee opzitten. Dat wordt straks wat vroeger gaan slapen dan... Ik had ineens een ideetje en dat moest dan maar uitgewerkt worden. 

Hier toon ik nog een keer een jubileumkaart. Ik maakte ze al eerder maar het is een leuke en er komen dan af en toe ook bestellingen voor. 
Deze ging naar Martha en André die 60 jaar getrouwd waren. Fijn toch dat koppels zo'n jubileum kunnen vieren. 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Liefdevolle kaart voor het jubilerende stel. Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de leuke details
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!!
Awesome!!! Really great
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Diny zei

Wat een mooi kaartje voor het 60 jarig bruidspaar Nancy!
Groetjes Diny